Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första? Min dotter har sin tredje nuJag har precis köpt ohemula mängder charkuterier på kort datum, samt förmodligen inhandlat mitt livs första smartphone. Snacka om dekadens! Vem är jag ens?!
Ditt värde som person baseras inte på de gåvor du ger!
Om de blir besvikna på vad du ger dem så är det inte ditt fel, du har inte ansvar för deras känslor.
Om de inte kan ta emot dina gåvor och ge dem respekt för vad det är så är det en brist hos dem.
Du ska inte nedvärdera någon för deras brister, minst dig själv.
Alltså, mitt förnuft fattar ju att ingen av dem är besviken det minsta.@Tranan skrev redan så bra så jag kan bara instämma. Det är inte ditt jobb att göra andra glada
Jag tycker de är döläskiga och verkar otroligt opraktiska, men man måste väl vänja sig någon gång. Jag tänker ha den på sidan om till att börja med och använda min vanliga mobil till vardags. Framför allt lockar det att kunna videochatta lite smidigare än att behöva bänka mig framför datorn varje gång.Första? Min dotter har sin tredje nu
Nån annan kanske skrivit redan men jag orkar inte läsa igenom hela tråden först.Måste man skriva på nån namninsamling i år igen för att fyrverkerier ska sluta säljas? Var det inte på gång med nåt förbud?
Då behöver du ju dra ifrån 5 grader, inte lägga till. Negativa tal du vet.Jag kan hjälpa dig genom att ta fem av dem. Vi får 0 grader imorgon och jag tycker ca minus 5 är perfekt!
Jem o fix, Byggmax?Jag har förberett en beställning hos clas ohlson på sandpapper, kloss m.m., dock kan jag bara få det till instabox i andra områden av stan till på torsdag, om jag ska ha det till närmaste instabox så tar det 5-7 dagar?! väldigt mysko. Ska kolla om iaf sandpapper och kloss finns på närmaste mack, har ingen lust alls att åka längre. Är supertaggad på att sätta igång med att måla om stolarna så hoppas kunna starta i helgen De kommer bli som nya, var sisådär 13-14 år sedan de piffades upp! Ny färg, nytt skumgummi och nytt tyg
Sen är det ju den här detaljen att jag borde gått och lagt mig för en halvtimme sedan fastnade totalt så... ska väl röra mig mot sängen iaf.
Har någon kräkts på den?Jag Dör! En bekant postade den här bilden på en veganpizza hon beställde på en lokal pub/restaurangkedja ikväll! Så pinsamt och lite sorgligt, men samtidigt så roligt, vilken pannkaka!
(Jag frågade om jag fick dela bilden.)
Visa bifogad fil 82851
Det kan man fråga sig! Bilden har redan väckt rätt stor uppståendelse här i byn, jag är rätt säker på att den bollas tillbaka till "tillverkarna" inom kort.Har någon kräkts på den?
Hörre du duSurar över ingen WJHC ikväll förutom Kanada som mosar Tjeckien. Kanadensarna är verkligen Jekyll och Hyde, så trevliga och artiga förutom i internationell hockey, då de förvandlas till rabiata, arroganta, dryga, chauvinistiska skitstövlar.
Se till att sladden är urdragen och försök vrida upp den med en plattmejsel, bara en tanke.