Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått lite jobb gjort men jobbar inte hela dagar i mellandagarna. Haft hovslagaren på besök och nu har jag ätit lunch. Ska ta en kopp kaffe sen ska jag ut och leka med ungarna. Tänkte köra fyrhjuling med dom på bob bakom :D Bäst att passa på att leka lite när vi fått lite mera snö.
 
Bilen flög igenom besiktningen :bump: Enda anmärkning var att jag behöver byta torkarbladen och det visste jag redan :p
Nåja, ändå skönt att den gamla Saaben nu är godkänd till 28 februari 2023 :D

I stallet var hingsten lite ofokuserad men ändå okej och ungponnyn var i princip perfekt :love:
Därefter har jag duschat och ätit lunch. Ska strax in till Malmö för att göra fillers och sen hoppas jag hinna pausa i soffan ett par timmar innan det ikväll vankas födelsedagsmiddag.
Hade helst legat i soffan hela kvällen men jag har avböjt umgänge så länge att jag nu måste bita ihop lite :rofl:
 
Jag är så trött 💤 Förstår inte varför, har sovit mycket och har vilat jättemycket. Tycker att det borde vända nu, jag borde bli piggare. Har ju så mycket jag vill/borde göra :meh:

Har i alla fall träffat en jättebra läkare (i måndags) och världens mest gulliga och förstående psykolog (igår). Så nu kanske det vänder och jag kan få hjälp? Är åtminstone lite hoppfull nu 😊
Psykologen skällde på mig och sa att jag måste sluta vara så hård mot mig själv. Men jag är så van vid att inte bli trodd, att få höra att jag överdriver och känner efter för mycket, att jag ska kämpa lite mer osv (förra läkarens vårdplan för att jag ska må bättre: "du ska gå hem och kämpa lite mer")… så ja, det är något jag har svårt för.

Men jag tror att det kan bli bättre nu. Psykologen har lagt upp en vårdplan, visserligen med sjukt många om och "utifall att". Men det finns både en plan A, B, C, D och E och för första gången så känns planen bra. Oavsett vilket av alternativen det blir så känns det BRA :love:

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok 📖
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
806
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp