Åh, vad gott! Jag glömde helt det i år. Måste nog köpa en liten flaska iaf.Dricker iskall julmust
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad gott! Jag glömde helt det i år. Måste nog köpa en liten flaska iaf.Dricker iskall julmust
Småflaskorna kan vara slut det var brist redan innan julaftonÅh, vad gott! Jag glömde helt det i år. Måste nog köpa en liten flaska iaf.
Aha! Ja, då får jag väl tvinga i någon annan resten.Småflaskorna kan vara slut det var brist redan innan julafton
Fick frågan faktiskt varför det inte säljs året runtAha! Ja, då får jag väl tvinga i någon annan resten.
Haha, alltså hockey är inte riktigt min kopp té så jag följer inte, men såg som du redan skrivit att USA fick lämna vinsten till Schweiz efter att matchen ställdes in pga. covid i amerikanska truppen. Och nu tydligen samma sak med Tjeckien mot Finland, där Finland tilldöms segern pga. covid i tjeckiska laget. Kommer vinnaren bli nåt slags last man standing utan covid-19 i laget, utan matcher?Surar över ingen WJHC ikväll förutom Kanada som mosar Tjeckien. Kanadensarna är verkligen Jekyll och Hyde, så trevliga och artiga förutom i internationell hockey, då de förvandlas till rabiata, arroganta, dryga, chauvinistiska skitstövlar.
Haha, alltså hockey är inte riktigt min kopp té så jag följer inte, men såg som du redan skrivit att USA fick lämna vinsten till Schweiz efter att matchen ställdes in pga. covid i amerikanska truppen. Och nu tydligen samma sak med Tjeckien mot Finland, där Finland tilldöms segern pga. covid i tjeckiska laget. Kommer vinnaren bli nåt slags last man standing utan covid-19 i laget, utan matcher?
Det ska väl hajpas så det säljer ordentligt då istället. Det är ju ändå mer speciellt med Julmust än med typ Cola.Fick frågan faktiskt varför det inte säljs året runt
Och ja jag har inte den blekaste
Varför kallar vi det inte för must och säljer året om egentligen
Nu dricker jag sällan läsk alls men julmust kanske bara passar till just julmatenDet ska väl hajpas så det säljer ordentligt då istället. Det är ju ändå mer speciellt med Julmust än med typ Cola.
Gör´tNu dricker jag sällan läsk alls men julmust kanske bara passar till just julmaten
Skulle folk köpa must om det fanns året om
Detta kanske kräver en omröstning
Jag dricker bara julmust till sillenGör´t
Jag dricker bara julmust till julskinka-smörgås. Så för min del räcker det med julmust som säljs till jul
Nej då, julmust passar till ALLT !Nu dricker jag sällan läsk alls men julmust kanske bara passar till just julmaten
Skulle folk köpa must om det fanns året om
Detta kanske kräver en omröstning
Vill du ha det året om i affärenNej då, julmust passar till ALLT !