Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min hund älskar snö! Inatt kom ca 1,5 dm och att vara ute nu är LIVET!
Jag tror hon glömt hur man går. Hon skuttar runt som en korsning av hare och Formel 1-bil. Hon jagar snöbollar, snö man sparkar iväg och trycker ner huvudet så hon försvinner ner i snön och kommer upp helt vit. :laugh: :love:
Lillsyrran hakar på bara för själva leken. Men snö är väl mer 🤷‍♀️.
Gullungar!:heart Skrattar så jag dör varje promenad. 😅
 
Surar över ingen WJHC ikväll förutom Kanada som mosar Tjeckien. Kanadensarna är verkligen Jekyll och Hyde, så trevliga och artiga förutom i internationell hockey, då de förvandlas till rabiata, arroganta, dryga, chauvinistiska skitstövlar.
Haha, alltså hockey är inte riktigt min kopp té så jag följer inte, men såg som du redan skrivit att USA fick lämna vinsten till Schweiz efter att matchen ställdes in pga. covid i amerikanska truppen. Och nu tydligen samma sak med Tjeckien mot Finland, där Finland tilldöms segern pga. covid i tjeckiska laget. Kommer vinnaren bli nåt slags last man standing utan covid-19 i laget, utan matcher? :D
 
Haha, alltså hockey är inte riktigt min kopp té så jag följer inte, men såg som du redan skrivit att USA fick lämna vinsten till Schweiz efter att matchen ställdes in pga. covid i amerikanska truppen. Och nu tydligen samma sak med Tjeckien mot Finland, där Finland tilldöms segern pga. covid i tjeckiska laget. Kommer vinnaren bli nåt slags last man standing utan covid-19 i laget, utan matcher? :D

Sverige ska/skulle(?) möta USA i natt men ytterst oklart om det blir någon match. Än så länge har Sverige klarat sig, men det känns som det blir någon slags Robinson utröstning...

Det enda jag hoppas är att de tjeckiska spelarna andades riktigt mycket och nära på kanadensarna :D
 
Vilken dag ..

Kört en mycket fin Trul häst i snön ❤️ Han känns bättre och bättre.

Sen har vi fölsäkrat box, gjort i ordning åt dem, mockat och gjort i ordning till de andra. Särat på Mamma häst och fölis så de fick varsin box. Kom till stallet strax före elva satt i bilen igen kvart i fem .. Nu är jag slutkörd, varit en påfrestande dag helt enkelt även om jag ska fortsätta njuta lite av känslan hur fin min farbror Trul var i dagens två backintervaller i skritt 🤤🤤🤤 Oja vi ska allt visa dem nästa år 🤪
 
Jobbet gick fort idag, börjar ökas på. Vi hann med oss bra ändå dock. For till systemet och köpte vin till nyår sen, mitt favoritvin :d så nu är jag hemma igen och försöker övertyga Lilla herrn att jag faktiskt vill sitta ifred när jag äter middag. Han är kränkt :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
806
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp