Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med ditt valKokar potatis
Sen blir det kokt torsk och äggsås på beställning av ungen.
Jag som tänkt köpa pizza…
Mums!Käkar egen gjord Ris a’ la’ Malta. (Hur nu det stavas? ) riktigt gott. Det blir lite kvar som jag kan ta med till jobbet i morgon.
Älskar stuvade makaroner! Har dock inte ätit det på typ 10-15 år och vågar inte laga det i rädslan över att bli besvikenTittar in med ett konstaterande att jag är fan bäst på att göra stuvade makaroner. Bäst!
Min kbltravares rekord är 8 tappskor på 7 dagar . Då med tvärtå eller öppen tå fram.. Numera pensionär med ridhästskor och 0 tappskor på ett årOk. Min gammelman (kblstravare) hade boots fram när det var blött och lerigt i hagen för att minska andelen tappskor
Hans rekord var 3 på 12 dar...
Ja, lite får de tåla!Min stackars mage undrar om jag tänkte återvända till mina vanliga matrutiner snart ellerrrr??
Nåja, snart så. Den får stå ut nån dag till. Det är ju gött
Min också, den tycker visst att julen är över och att jag får skärpa mig nuMin stackars mage undrar om jag tänkte återvända till mina vanliga matrutiner snart ellerrrr??
Nåja, snart så. Den får stå ut nån dag till. Det är ju gött
Ja ska sätta mig på jobbet imorgon och planera matsedeln fram till sportlovet.Detta jäkla matplanerandet, just nu vill jag skita i allt vad mat heter
Ja, lite får de tåla!
/ska äta fet lax och Jansson hela veckan (nästan)
Min också, den tycker visst att julen är över och att jag får skärpa mig nu
Nejdå du är inte ensam. Har inte lyckats få i mig en ordentlig måltid sedan i fredagsJag kanske är den enda som går ner i vikt under julen
Jag sover i stället för att äta
Edit: det är iofs bara söndag än kanske vänder snartNejdå du är inte ensam. Har inte lyckats få i mig en ordentlig måltid sedan i fredags