Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Senap, dill, salt, socker, vinäger, peppar och rapsolja. Snabbt ihopvispat! (Funkar utmärkt med torr dill på burk )Fan i helvete, jag hittar inte hovmästarsåsen och har inget minne av att lägga in den i kylen så jag måste ha tappat bort den på vägen. Nu måste jag bylta på mig och gå till min lokala ICA butik (ringde och kollade att de har den) och köpa eftersom det är helt omöjligt att äta lax utan hovmästar/gravlaxsås
Välkommen till kattlandet, där katter regerar och vi är dess ödmjuka tjänare som uppfyller varje vinkTog ett dygn att bli helt ÄGD av katterna.
Min tidigare så välstylade lägenhet är förvandlat till ett lekland för katter. Alla blomkrukor, vaser och liknande är borplockade. Möblerna står på fel ställen pga fungerar som klätterställningar. Det hänger moduler av toarullar och tygmöss från taket.
Kaos
Ja, beskedet träffade mig.Desmund Tutu är död Vilken fantastisk man han var , och vilket liv han levde. Han bodde ju i exil i Sverige ett tag och pratade lite svenska.
https://www.theguardian.com/world/l...death-news-anti-apartheid-south-africa-latest
Senap, dill, salt, socker, vinäger, peppar och rapsolja. Snabbt ihopvispat! (Funkar utmärkt med torr dill på burk )