Mamma valde en långrandig medaljongtapet i huset som lutar ca 1 dm målaren var lätt förtvivladTack
"Tyvärr" är det alltid mönster på de tapeter jag fastnar för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma valde en långrandig medaljongtapet i huset som lutar ca 1 dm målaren var lätt förtvivladTack
"Tyvärr" är det alltid mönster på de tapeter jag fastnar för
Mamma valde en långrandig medaljongtapet i huset som lutar ca 1 dm målaren var lätt förtvivlad
Tror det är vinterkräksjukan Går tydligen på orten och det är fler drabbade än mannen och sonen av dem vi firade jul med.Ar det corona du pratar om sa tror jag inte det finns nagot satt att dra ut pa det, men inkubationstiden kan variera stort - for mig var det 8 dagar, och jag var inte symptomatisk forran dag 9. Dock ar man ju som mest smittsam fran 2 dagar innan symptom, sa det ar ju ett riskabelt gissningspel!
Jag skulle nog se till att komma hem fortare an senare, och om ni absolut inte har mojligt att ha matleverans eller nagon annan som kan handla lite smasaker at er, att aka till en matbutik snararast, bar mask, hall avstand, var snabb osv.
Hoppas det inte blir sa farligt for er - "alla" mina vanner har det i nulaget, och de flesta har bara forkylningssymptom, om ens det
Kunde nog varit inne en stund till… jaja.Hoppas den smakar!
Visa bifogad fil 82677
Kunde nog varit inne en stund till… jaja.
Okej! Tänker att den kanske ”gosar” till sig lite om den får stå också Blev helt okej när man åt ihop med det andra!Jansson går att stoppa in igen. Jag äter den inte själv men jag gjorde alltid till pappa och när han skulle äta den som rester värmde jag den i ugnen
Vad skönt!Ursäkta spam men… Ville bara meddela att jag fått tid till föräldrasamtal hos BUP 12/1. Jag går själv första gången och ser hur det är, det är ju ändå mest jag som har ”problem”. Exet följer med om jag vill men vi börjar så.
Tack, ja, hoppas det medVad skönt!
Hoppas det kan hjälpa er. ❤