Dags att skrota det där. Du är ju händig ju!Jag har fruktansvärt dåligt självförtroende när det gäller praktiska saker så det är verkligen en uppförsbacke för mig att komma igång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att skrota det där. Du är ju händig ju!Jag har fruktansvärt dåligt självförtroende när det gäller praktiska saker så det är verkligen en uppförsbacke för mig att komma igång.
Det är väl jättebra. Man ser inte missar i mönstrat.Tack
"Tyvärr" är det alltid mönster på de tapeter jag fastnar för
Att ha tapetserat i ett par gamla hus gör att man blir både uppfinningsrik och mindre ängsligTack!
Jag kan säga att "svängen" runt muren och sedan i hörnet var inte att leka med... det kändes som om jag behövt minst två armar till
Katter - vem vet vad som rör sig i deras hjärnorHan har snöat in sig (pun intended ) på jordkällaren idag. Vad sjutton kan vara så spännande där att han sitter som förstenad/förtrollad i flera minusgrader och bara GLOR....
Visa bifogad fil 82682
Jag har 13 år senare fortfarande lust att ringa pappa.Hjärnan är väl konstig ibland. Höll på att ringa min pappa för en stund sedan
Han lär ju inte svara nu direkt, dessutom ligger hans telefon i min väska avstängd
Om oj, missade det här inlägget (såg däremot det om att du hade hans telefon i väskan, så gick bakåt i tråden för att förstå varför). Beklagar.Kom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.