Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på hur jag ska lägga upp planen. Vi måste komma hem innan jag också får det här eländet. Och vi måste ha lite saker med oss hem (typ bröd) så vi inte behöver gå i en affär förrän familjen är frisk.
Kan man dra ut på tiden innan eländet börjar? Lär ju inte bli så kul om jag ska köra bil och ha det samtidigt
Jag tror det var magsjuka de drabbats av.Ar det corona du pratar om sa tror jag inte det finns nagot satt att dra ut pa det, men inkubationstiden kan variera stort - for mig var det 8 dagar, och jag var inte symptomatisk forran dag 9. Dock ar man ju som mest smittsam fran 2 dagar innan symptom, sa det ar ju ett riskabelt gissningspel!
Jag skulle nog se till att komma hem fortare an senare, och om ni absolut inte har mojligt att ha matleverans eller nagon annan som kan handla lite smasaker at er, att aka till en matbutik snararast, bar mask, hall avstand, var snabb osv.
Hoppas det inte blir sa farligt for er - "alla" mina vanner har det i nulaget, och de flesta har bara forkylningssymptom, om ens det
Maken vill till IKEA
Åh, vad blir det för tapet?Vaknade för tidigt men lyckades somna om Jag ska nog fortsätta tapetsera mitt kontor och klura på hur jag ska bygga en hylla
Eller hur! Vi är på väg nu
Han är klok, ett av de bästa ställenaMaken vill till IKEA