Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart såg du den?
Västervik HamnVart såg du den?
Fyrverkerier känns så förlegat!Vem i allsin dar smäller av fyrverkerier Nu? Lika bra att jag inte hunnit ut genom dörren med Chika.
Förhoppningsvis känner fler människr så om några år.Fyrverkerier känns så förlegat!
Inte bara att de skrämmer djur, spider även metall över naturen.Förhoppningsvis känner fler människr så om några år.
Det var mest sådan märklig dag att skicka dem på tycker jag, här skickas det inte ens särskilt mycket runt nyår så annandagen känns rätt oväntat. De väckte till och med förkylda katten.
Någons bemärkelsedag kanske?Förhoppningsvis känner fler människr så om några år.
Det var mest sådan märklig dag att skicka dem på tycker jag, här skickas det inte ens särskilt mycket runt nyår så annandagen känns rätt oväntat. De väckte till och med förkylda katten.
Eventuellt. Folk brukar vara duktiga på att förvarna i de lokala FB-grupperna i så fall, men de ligger nog i träda över jul. Nåja. Det verkar vara över nu, jag är mest glad att JAG inte var ute med hunden lös och hoppas att det inte var andra djur som fick skrämselhicka i mörkret. Typisk kvällspromenadstid.Någons bemärkelsedag kanske?
Älskar stuvade makaroner! Har dock inte ätit det på typ 10-15 år och vågar inte laga det i rädslan över att bli besviken