Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit 3e sprutan hos en tant som var vansinnigt kul och pratade om Buffy the vampire slayer med mig. Hon ville nästan inte släppa iväg mig :D
Typiskt sån person som hade varit kul att fika med :up: hon tyckte det var intressant att jag gillade att ta sprutor :p
Åh, Buffy! Det såg jag och en kompis som bodde hos mig typ jämt IOM att det gick på TV när vi båda hade sömnproblem.
Kompisen finns inte med oss mer. Men varje gång jag tänker på Buffy minns jag våra mys-nätter i soffan med Buffy. ❤️
 
Lillhunden är ju lustig. Hon har varit dålig i magen och varit svår att få att äta. Veterinär har gett tips vi ska testa. Men det har ju inte gett effekt på aptiten än.
När jag åt en macka med te nyss kom hon och ville stjäla en sak. Mackan? Icke! Hon ääälskar te upptäckte hon efter att ha lyckats stjäla 2 slick förut. Så nu satt hon och dreglade.. Ja, pappisar är liksom inte direkt dreglig ras. Men hon dreglade så hon var helt blöt runt munnen. 😅
 
Tog fjärde dosen igår. Haft en bedrövlig natt, Hjärtklappning, ont överallt och sprungit på toa.

Så pass att hunden varit orolig. Vacklade ut med honom vid tvåtiden för att jag trodde han var dålig i magen. Det var han inte. Han pep för att jag var krasslig. Gullehunden:love:

Frös alldeles bedrövligt på dialysen och hade sprängande huvudvärk, Fick feber när jag låg där. De blev så oroliga att de körde ner mig i rullstol till akuten när jag var klar. Hade svårt att finna orden när jag pratade.

Men de släppte hem mig efter en timme.

Jösses, så här eländig har jag inte blivit av de tidigare doserna. Tröstar mig med att immunförsvaret reagerade rejält :up:
 
Har precis fått rulla ner då den nyinflyttade grannen mitt emot satt å vrålstirrade på mig, ser ju in jättebra när det är tänt å mörkt ute.... flyttade ut gardinerna lite, fortsätter han va creepy kommer jag rulla ner på riktigt, som jag har det på sommaren för å stänga ute solljuset.
 
Har precis fått rulla ner då den nyinflyttade grannen mitt emot satt å vrålstirrade på mig, ser ju in jättebra när det är tänt å mörkt ute.... flyttade ut gardinerna lite, fortsätter han va creepy kommer jag rulla ner på riktigt, som jag har det på sommaren för å stänga ute solljuset.
Jag kan komma och vrålstirra tillbaka åt dig, ser typ ut så här för tillfället (och har väldigt lite tålamod just nu :angel:).
6DD796C4-F9D5-4A28-91EC-1F5D2A08140B.jpeg


Skämt åsido, kontakta hyresvärden om det fortsätter. Hade en sådan granne när jag bodde i lägenhet, är inte kul alls om det pågår för länge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp