Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morgonens diskussion på jobbet med närmsta kollegorna:
- Vilken är den sexigaste frukten? (Kiwi, tydligen. Jag fattar inte resonemanget!:cautious:)
- Filofaxer och hur coola de var back in the day. Men tydligen bara för tjejer? :confused:
Men va?! Kan de motivera kiwin på något vis? Totalt osexig tycker jag. Vette sjutton om det FINNS sexig frukt alltså? Eventuellt mango, den är ju så len. :D
Absolut avskydde filofaxer! Stora och toympliga och klumpiga, ungefär som smartphones idag,Totalt ocool var jag, och är fortfarande. :D
 
Jag kan komma och vrålstirra tillbaka åt dig, ser typ ut så här för tillfället (och har väldigt lite tålamod just nu :angel:).
Visa bifogad fil 86043

Skämt åsido, kontakta hyresvärden om det fortsätter. Hade en sådan granne när jag bodde i lägenhet, är inte kul alls om det pågår för länge.
Just nu kan jag inte se någon då jag drog för så han inte kunde se mig längre, släckte också och gick till köket en stund och gjorde popcorn.
 
Åh, Buffy! Det såg jag och en kompis som bodde hos mig typ jämt IOM att det gick på TV när vi båda hade sömnproblem.
Kompisen finns inte med oss mer. Men varje gång jag tänker på Buffy minns jag våra mys-nätter i soffan med Buffy. ❤️
Buffy var en sådan fantastisk och på många sätt banbrytande serie för unga tjejer! Bland de minnen man kan ha att dela, måste det vara bland de bästa. <3
 
Men va?! Kan de motivera kiwin på något vis? Totalt osexig tycker jag. Vette sjutton om det FINNS sexig frukt alltså? Eventuellt mango, den är ju så len. :D
Absolut avskydde filofaxer! Stora och toympliga och klumpiga, ungefär som smartphones idag,Totalt ocool var jag, och är fortfarande. :D
Haha nej alltså jag fattade absolut inget av kiwin. "Det bara är så" och "Men du vet..." fick jag som svar när de skulle förklara. De är totalt värdekassa på att förklara grejer känner jag. Lite otippat med kiwi ändå. Man förväntar sig ju att grabbiga vaktmästargänget ska ta till "höhö meloner, höhö banan", men de var inte ens på listan. :p

Mango var uppe som kanditat. För någon hade någon gång sagt att det var guds sköte, och så hade det blivit skandal. Jag fattar ändå inte känner jag :D Vad är sexigt med guds sköte? Helt orimligt.
 
Haha nej alltså jag fattade absolut inget av kiwin. "Det bara är så" och "Men du vet..." fick jag som svar när de skulle förklara. De är totalt värdekassa på att förklara grejer känner jag. Lite otippat med kiwi ändå. Man förväntar sig ju att grabbiga vaktmästargänget ska ta till "höhö meloner, höhö banan", men de var inte ens på listan. :p

Mango var uppe som kanditat. För någon hade någon gång sagt att det var guds sköte, och så hade det blivit skandal. Jag fattar ändå inte känner jag :D Vad är sexigt med guds sköte? Helt orimligt.
Men kolla in den här sexiga dansande bananen med sina knäböj -> :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp