Man blir ett vrak efter ett tag+1 på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir ett vrak efter ett tag+1 på det!
Det var bron som ska vara vitJag har en liten plan på en liten näckrosdamm faktiskt måste det vara vita näckrosor
Lavendel. Massor av lavendel!Jag fick en briljant idé om att ha ett franskt tema i trädgården. Eller ja någonstans.
Vad exakt det innebär är nog lite eller snarare mycket oklart än.
Sen kanske det inte passar in här alls.
Eller så blir det jättebra?
Nä ju ner jag tänker på det ju mer osäker blir jag.....
Men tänkt lite Monet inspirerad!
Sköt om dig och hoppas att du kommer tillbaka sen!Är hos mamma nu. Förmiddagen gick rätt så bra och jag och mamma har gjort några ärenden på eftermiddagen
Så jag tänker ta bukepaus nu, den jag pratade om för några veckor sedan, men som aldrig blev av.
Kommer sakna er här i tråden, men känner i alla fall att det blir bäst så
Och som sist, vill någon lägga till mig på fb/insta så går det bra (skicka PM i så fall ). Hejdå godisklubbas anonymitet, liksom
Usch vilken dålig idé, jag kryper ned i sängenNu är jag trött, kanske skulle ta en promenad i solen.
skaffa självavfrostande så är saken biff!
Förresten, är det bara jag som har börjat tycka att det känns lite konstigt att se folk som står/går nära i stora skockar? Som på fotot i inlägget ovan. Nästan som en slags olustig känslaDet var bron som ska vara vit
Näckrosorna ser ju lite rosaaktiga ut.
Edit: Rätt ska vara rätt, såg nu att bron är egentligen grön!
Gjorde en ”oas” får något år sedan tror det var 2018 och ja det blev väl inte så mycket av den oasen.Monet? Då får du skaffa dig en damm med näckrosor och en vit bro över
Nej, vi är nog många som har börjat tänka så. Människor anpassar sig rätt snabbt till gällande förhållanden, och de blir det nya "normala". När det tiden väl kommer att vi kommer att kunna umgås mer "normalt" igen så återgår vi säkerligen rätt snabbt till hur det var tidigare.Förresten, är det bara jag som har börjat tycka att det känns lite konstigt att se folk som står/går nära i stora skockar? Som på fotot i inlägget ovan. Nästan som en slags olustig känsla
Covid har börjat påverka min hjärna.
Förr var det mer att man blev irriterad när folk skulle ha så mycket avstånd till varandra. Tex kollektivtrafik. Folksamlingar mm mm.Nej, vi är nog många som har börjat tänka så. Människor anpassar sig rätt snabbt till gällande förhållanden, och de blir det nya "normala". När det tiden väl kommer att vi kommer att kunna umgås mer "normalt" igen så återgår vi säkerligen rätt snabbt till hur det var tidigare.