Det är jag! Även om jag innerst inne är lite nyfiken på hur det kommer se ut sen
Kan visa bilder när det är rensat och klart förstås. Det lär landa i ett av terrarierna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag! Även om jag innerst inne är lite nyfiken på hur det kommer se ut sen
Tack, ni med!Ta hand om dig!
Fasen, jag skrattade åt ditt inlägg men det låter ju skithäftigt du får ju visa ett foto!Puh, vi blev DRÄNKTA på eftermiddagspromenaden - men eftersom Sel är Sel var vi ute på ett mission och lika glada för att det inte var så mycket folk i farten.
Någon gång i mitten på Februari hittade vi ett dött får längsmed älvspromenaden. Vi har därefter återvänt med jämna mellanrum för att liksom..... hålla koll, och idag hände det! Jag hade packat ned dubbla plastkassar, lokaliserade det numera rätt torra skelettet med hjälp av terriernos, vred skyndsamt av huvudet och smet hem för att lägga i klorinbad!
Mer terrarieinredning till folket?
Monet? Då får du skaffa dig en damm med näckrosor och en vit bro överJag fick en briljant idé om att ha ett franskt tema i trädgården. Eller ja någonstans.
Vad exakt det innebär är nog lite eller snarare mycket oklart än.
Sen kanske det inte passar in här alls.
Eller så blir det jättebra?
Nä ju ner jag tänker på det ju mer osäker blir jag.....
Men tänkt lite Monet inspirerad!
Läste något inlägg om att det är preppers som går och demonstrerar nu om frisören etc., man kan tycka att de borde stortrivas nu om det är santKollade lite på en dokumentär om preppers i USA som har förberett för att överleva 30 år i en bunker. Men vill man verkligen leva i 30 år i ett mycket begränsat utrymme utan fönster? Folk är redan stressade över att de inte kan gå och klippa håret. Allt är ju konserver så man kan inte ens fördriva tiden med att laga mat. Vad gör man i 30 år? Det är inte direkt som man har Netflix eller HBO.
Vindruvor måste inte ha växthus, har någon blåvindruva som växer mot husväggenLåter mycket bra! Men lider brist på växthus och vet inte ens vad dekadens betyder -trots detta återkommande ord.
Men ja inte för tillrättalagt. Mycket färg! Romantiska blommor. Snirliga konstruktioner. Valv.
Jag har en liten plan på en liten näckrosdamm faktiskt måste det vara vita näckrosorMonet? Då får du skaffa dig en damm med näckrosor och en vit bro över
Har sovit typ två timmar inatt OCH är vaken nu.
Fick en idé och gick upp och började skissa. Sen kunde jag inte somna om. Nu är jag hungrig och måste gå och handla
Är du sjuk?!