Svårt att beskriva, men inte riktigt som vanlig chili. Du får prova!
Jag tycker den har mycket arom trots styrkan. Det är liksom inte bara starkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att beskriva, men inte riktigt som vanlig chili. Du får prova!
Vänta, vänta! Halt, stopp och stanna! Finns det Johnnys senap med mango och habanero?!?!
Jag vill vara hemma i Stockholm nu ungarna har just börjat. Dessutom låter det som åskan. Kan någon förklara varför man medvetet vill att en bil ska låta så mycket mer än den gör i vanliga fall?
Jag tycker den har mycket arom trots styrkan. Det är liksom inte bara starkt.
Jag vill jämföra den med scotch bonnet. (som de slutat sälja i min butik! ).
Och jag tror mor och far kan få tag på den, men tack snälla!
Hit har den inte ens kommitDen finns typ överallt, även i min by-ICA.
Hit har den inte ens kommit
Jag bor på landet.........................jag bor på landet...............nöff nöff,mu mu,gnägg gnäggDen var ny för typ tre år sedan...
Den var ny för typ tre år sedan...
Shoppade en röd piké tröja på nätet,
Kom ihåg barn drick inte vin och shoppa!
Hehe hörs till och med på namnetSå sade folk om ungefär ALLT när jag bodde i Burträsk.
blev en röd lacost pikëÄsch, bästa kombon!
Man häktad – kopplingar till våldsbejakande högerextremism
En man har häktats vid Nacka tingsrätt. Han är på sannolika skäl misstänkt för stämpling till allmänfarlig ödeläggelse i Nacka utanför Stockholm och för en mordbrand i Sölvesborg.
Mannen greps och anhölls i Stockholmsområdet under tisdagen.
Det misstänkta brottet har kopplingar till våldsbejakande högerextremism, bekräftar nu Säkerhetspolisen.
Vänta, vänta! Halt, stopp och stanna! Finns det Johnnys senap med mango och habanero?!?!
Jag köpte en sån för några år sedan. Sen när den var slut fanns det inte i någon affär. Paniiik! När jag sedan hittade i en affär något halvår senare förvandlades jag till en sennaps-prepper och storbunkrade. Vi har fortfarande fler flaskor kvar.
What. Mina pattar behöver bara skyla sig på jobbet för lite anständighet, överallt annars är det fritt framDagens i-landsproblem: jag vill verkligen ta av mig BH'n men inser att jag inte varit ut med hundarna på kvällsrastning ännu. Störigt som fan.
Det är inte i anständighetens namn utan i bekvämlighetens. Mina meloner blir alldeles för vilda om jag promenerar runt utan support, och de är inga lättviktare!What. Mina pattar behöver bara skyla sig på jobbet för lite anständighet, överallt annars är det fritt fram
Mera fria bröst!