Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, Disa har ledsnat totalt och gått och lagt sig inom synhåll, givetvis, men hon har klargjort att sånt där larv tänker hon inte hålla på med.Kan inte Ingeborg och Disa hjälpa till? Att riva tapet inte dricka gin
Tog några ostkrokar och juice till förrätt, åt fil inatt vid 03 och sen en McMuffin med ägg och bacon på väg till badet vid 09:30 så jag var rätt slut efter en fransk nougat och en påse M fram till mat ikväll. Hittade ingen bostongurka så det blev smörgåsgurka till korven, chilisås och senap. Tyckte det smakade jättekonstigt och hade ingen större aptit men när jag läste på senapen förstod jag iaf varför det smakade som det gjorde. Johnnys senap med mango och habanero!
Orkade inget vin och inga ostkrokar, blandade i lite rom i juicen och gick sen och la mig, hoppas jag kan sova. Har lite ont ikväll. Jag måste sluta bränna mitt eget ljus i bägge ändar, även jag är gammal och borde act my own age.
Ja, en svart flaska. Köpte den för att ha i mina grillmarinader men nu ikväll var jag trött och högg en flaska utan att kolla vad det var.Vänta, vänta! Halt, stopp och stanna! Finns det Johnnys senap med mango och habanero?!?!
Är den så god som den låter? Nu vet jag vad jag ska be om i nästa Sverigepaket!Ja, en svart flaska. Köpte den för att ha i mina grillmarinader men nu ikväll var jag trött och högg en flaska utan att kolla vad det var.
Visa bifogad fil 49541
Vad menas med Sverigepaketet?Är den så god som den låter? Nu vet jag vad jag ska be om i nästa Sverigepaket!
Jag tycker kombinationen låter underlig. Måste kanske köpa nästa gång.Vänta, vänta! Halt, stopp och stanna! Finns det Johnnys senap med mango och habanero?!?!
Vad menas med Sverigepaketet?
Ett paket från Sverige gissningsvis men vad innehåller det?
Ah då förstår jag !Det är ingen vedertagen grej, bara random paket som släkt och vänner skickar från Sverige då och då. Jag får skriva önskelistor.
Jag tycker kombinationen låter underlig. Måste kanske köpa nästa gång.
Men vidare gott låter det inte direkt.
När jag tänker efter vet jag inte ens riktigt hur habanero smakar. Eller så gör jag det men har glömtJag tycker att det låter rätt fantastiskt! Jag älskar senap, älskar mango, älskar habanero. Vad kan gå fel?
Går säkert jättebra att göra typ youghurtdipp/dressing med till exempel. Eller marinad elelr glaze som @Mia_R planerat.
När jag tänker efter vet jag inte ens riktigt hur habanero smakar. Eller så gör jag det men har glömt
Kanske är supergott vem vet!