Vad gör vi CLXI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
😆 jag som klagade pĂ„ alla tidiga lĂ€karstider! Idag damp det ner tvĂ„ kallelser. Den ena 14.30. Och sĂ„ denna rekordartade?! 😆

Visa bifogad fil 99782
Ask and you shall receive...
Livet: "ok, nu kompenserar vi varje kl 8-tid med att senarelÀgga nÀsta tid tvÄ timmar"

Jag hade en fabulös tid kl 17 (tror jag det var) pÄ nationaldagen. Stackars personalen.
 
Blev nudlar till kvÀllsmat, kÀnns som barndom för mig dÄ jag ofta Ät det nÀr jag kom hem sjÀlv frÄn skolan.

Haft en kompis över pÄ fika, sÄ mysigt. Inte pratat sÄ mycket pÄ hela veckan!

Hade ett sammanbrott pĂ„ jobbet men blev tillslut Ă€ndĂ„ klar med det jag hade tĂ€nkt, stĂ€ngde fort ner innan nĂ„got annat skulle dyka upp 😂

Nu ganska slut, men ÀndÄ pÄ ett skönt sÀtt :heart
 
Pysslar med mina blommor. Flyttar om lite i vardagsrummet. Borde ta tag i disken istĂ€llet 😂
IMG_20220909_200616.webp
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid Jag Àr tydligen en fÀstingmagnet av oövertrÀffade mÄtt. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. IklÀdd höga lundhagskÀngor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgÄs med vÀnner och fixa i trÀdgÄrden och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & SjÀl Jag blev stucken av tvÄ getingar (jordgetingar?) igÄrkvÀll för lite mer Àn 24 timmar sedan, nÀr jag pysslade i trÀdgÄrden och rÄkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar pÄ en skaftdammsugare. FrÀmst till mattor, speciellt om nÄgon mÄnad nÀr sonen börjat krypa. Vi har bara tvÄ mattor, sÄ det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp