Jag vet en som käkade frolic i tron att det var jordnötsringar...Okej, min make provsmakade nyss en av kattens Dreamies
Tyckte den var helt ok...
Sitter nu och läser innehållsförteckningen
Vad säger Buke, behålla eller dumpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet en som käkade frolic i tron att det var jordnötsringar...Okej, min make provsmakade nyss en av kattens Dreamies
Har han också liknande problem? Kan det vara sk ”kräftrelaterad huvudvärk”
Mer godsaker till dig om han äter dreamies iställetOkej, min make provsmakade nyss en av kattens Dreamies
Ohnej! När vi var barn och tittade på tecknat hos mormor och morfar kunde morfar totalt fastna i det med oss och mormor kunde ropa bäst hon ville, han var helt inne i detTittar på baby boss 2 med gubben och man blir aldrig för gammal för tecknade filmer. Ligger utsträckt på soffan med, han är hård , nu vilar du ikväll
Tittar på baby boss 2 med gubben och man blir aldrig för gammal för tecknade filmer. Ligger utsträckt på soffan med, han är hård , nu vilar du ikväll
Stickar och tittar på serie. Ungefär vad jag orkar ikväll.
Ser om The L Word..Har du ngt tips? Är uttråkad pga inställda sociala aktiviteter. Orkar inte se slutdebatten, blir fan för deppig så måste sticka huvudet i sanden känner jag
Ser om The L Word..
Den och Queer as Folk är mina pinsamma guilty pleasures.
Skaffade Viaplay bara för att se om den.Länge sen jag såg den!
Min Pappa är likadan Nästan så han tittar mer en sina barnbarnOhnej! När vi var barn och tittade på tecknat hos mormor och morfar kunde morfar totalt fastna i det med oss och mormor kunde ropa bäst hon ville, han var helt inne i det
Jag har inte ens vågat skvallra för Bosse (vår katt alltså!)Mer godsaker till dig om han äter dreamies istället
Dock hälsar katterna att du bör genast dumpa honom! De lider med katten din, så hemskt att bo med en dreamiestjuv Dreamies är en katts rättighet
Ser om The L Word..
Den och Queer as Folk är mina pinsamma guilty pleasures.
Mina katter äter inte DreamiesMer godsaker till dig om han äter dreamies istället
Dock hälsar katterna att du bör genast dumpa honom! De lider med katten din, så hemskt att bo med en dreamiestjuv Dreamies är en katts rättighet
Tittar med. Fundera på vad magda styrde med när de skulle räcka upp handen om man tycker vården ska privatiseras, hon räckte upp handen och sen skaka på skallen när programledaren skulle ge henne ordet...Tittar på politikdebatten på svt, måste säga att Ulf Kristersson har steppat upp rejält. Han har mycket vettigt att säga.