Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra fråga. Hon står mest och svamlar men säger egentligen ingenting tycker jag.Tittar med. Fundera på vad magda styrde med när de skulle räcka upp handen om man tycker vården ska privatiseras, hon räckte upp handen och sen skaka på skallen när programledaren skulle ge henne ordet...
*kolugnMin svärmor som är cool lugn och har jobbat på sjukhus på olika avdelningar sa bara sån smäll, vilken kaka du fick.
Lika cool lugn som vanligt är hon
Absolut!Funderar på om jag ska passa på och byta till vinterdunet när jag ändå ska bädda med rena lakan.
Helt klart amerikanska. Älskar den!engelska eller amerikanska QAF?
Helt klart amerikanska. Älskar den!
Jag har svårt att prata om kvalitet och QaF. Men fastnade mer i karaktärerna i den amerikanska, mer fart i dom där. Men ja.. Kvalitets-tv är det ju inte.Jag tycker iofs att engelska QAF håller bättre kvalitet iaf första serien, sedan tappade den rejält. Även om amerikanska QAF hade sina dippar och omöjliga plotlines så var den bra nästan till slutet.
Jag har svårt att prata om kvalitet och QaF. Men fastnade mer i karaktärerna i den amerikanska, mer fart i dom där. Men ja.. Kvalitets-tv är det ju inte.
Ja, serien behövdes verkligen på den tiden! Eller ja, även nu..Nä, men Russel T Davies skapade ändå något unikt på den tiden det begav sig. Sedan att Nathan dök upp i Sons of Anarchy med en svårbedömd accent var lite roande. Läste att han i en intervju efter att han drog sig ur Shades of Grades pga av sexscenerna påpekade att han var naken och simulerade att han hade en mans tunga i rövhålet när han var 17 år gammal.
Behåll,det bevisar ju att du aldrig behöver vara en bra kock,han äter det som bjuds.Okej, min make provsmakade nyss en av kattens Dreamies
Tyckte den var helt ok...
Sitter nu och läser innehållsförteckningen
Vad säger Buke, behålla eller dumpa
Jag dööööööööörJag vet en som käkade frolic i tron att det var jordnötsringar...
Inte min heller. Varken katten eller hunden ser åt dem.Mina katter äter inte Dreamies
Alltså, de billiga hundkex vi delar ut på jobbet luktar typ vanilj och smakar som torra rån. Jag tror de är lämpligare för folk än för hundar.Min son ville äta kattens godis, provsmakade en bit och sa också att det var gott Kanske är godare än vi tror?
Okej, min make provsmakade nyss en av kattens Dreamies
Tyckte den var helt ok...
Sitter nu och läser innehållsförteckningen
Vad säger Buke, behålla eller dumpa