Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött!

Klinikbesök med Tant idag vilket gav diagnos Ringkota v.b. Eftersom orenheten kom akut provar vi att behandla så får vi se om det kan bli bättre och hon blir ren igen.

Tant tyckte åkturen i lådan och utflykt var toppen men de där jäkla sticken kunde de behållt 😤
 
Jag har svårt att prata om kvalitet och QaF. Men fastnade mer i karaktärerna i den amerikanska, mer fart i dom där. Men ja.. Kvalitets-tv är det ju inte. 🙂

Nä, men Russel T Davies skapade ändå något unikt på den tiden det begav sig. Sedan att Nathan dök upp i Sons of Anarchy med en svårbedömd accent var lite roande. Läste att han i en intervju efter att han drog sig ur Shades of Grades pga av sexscenerna påpekade att han var naken och simulerade att han hade en mans tunga i rövhålet när han var 17 år gammal.
 
Nä, men Russel T Davies skapade ändå något unikt på den tiden det begav sig. Sedan att Nathan dök upp i Sons of Anarchy med en svårbedömd accent var lite roande. Läste att han i en intervju efter att han drog sig ur Shades of Grades pga av sexscenerna påpekade att han var naken och simulerade att han hade en mans tunga i rövhålet när han var 17 år gammal.
Ja, serien behövdes verkligen på den tiden! Eller ja, även nu..
 
Dags att sova efter renskrubbning.
Imorgon tänkte jag se till att alla hästar hamnar i hagarna närmast vägen så deras vinterhagar kan få göras i ordning ordentligt inför hösten.
Trules hage behöver klippas, och mamma mu hagen måste mockas. Så bara plugga in en bra ljudbok, fixa lite kaffe i termosen och hugga i 💪
 
Äter äntligen middag. Ska mata spindeldjuren och sedan flytta över nykläckt fjäril till en låda där hon får sova inatt. Jag hade gärna städat lite men är helt kaputt som vanligt.
Snurra igång tvättmaskinen ska jag i alla fall, och eventuellt dammsuga.
 
Min häst är klantig 🥸😅. Pållan fick galoppera lös på ridbanan och gjorde ju en tvärvändning och gick omkull ner med framdelen först men upp igen och fyrade direkt av ett rejält bocksprång 😏. Efter stallet tog jag med lillkissen ut i selen medan jag rensade lite ogräs och lagom till älsklingen kom hem från jobbet hade jag även hunnit dammsugit och våttorkat alla golv ☺️. Sedan såg vi på slutdebatten och lillkissen myste i soffan med oss 🥰.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp