Dags att dra till återvinningen och kassera släp. Vi smyger med lite från företaget för vi rensade här. 2 färgburkar och några penslar. Känner att det gör ingen skillnad /Diabetikern -förbrytaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Nej du har rätt i det där, det är en balansgång mellan vad jag orkar och vad jag vill, ett litet krig ibland till och med, där hjärtat säger en sak och hjärnan säger en annan. Jag måste ju lyssna på hjärnan, men det är ju inte vad jag egentligen VILL göra.
Tack Nu får vi bara hoppas att SJ sköter sig!
Japp, serveras nog oftast ur en plåtburk numera kanske, dricker det ytterst sällan, gott men finns ju godare egentligen, men var sugen i dag så drack lite mer än en halv burk innan dottern fick resten. Tyckte mig se en gång någonstans, kan ha varit på pressbyrån, att det finns pucko apelsin. Det vill jag testa. eller så var det kanske inbillning...
Är inte Pucko en mjölkdryck med chokladsmak? Mjölk med choklad- och apelsinsmak låter hemskt ju.Pucko i glasflaska är definitivt bäst! I burk finns det med smak av saltkola, mint och apelsin. Av dessa är apelsin bäst
Läser detta och inser att jag nog drömde om pannkakorNu ska vi äta frukost, pannkakor och kall choklad
Vilka väljer du mellan?Jag och kollegan (50+ och man) har bestämt oss för att måla naglarna tillsammans i morgon. Jag kan inte bestämma mig för vilka nagellack jag ska ta med mig
Jag har nog typ 100st, alla möjliga färger. Däri ligger problemet. Men jag tänker att jag tar den finaste jag har av varje färg samt alla de coolaste topplack jag har så får han välja sjävVilka väljer du mellan?
Tyvärr olagligt att resa sig nu.Idag är det mysdag med katterna
Visa bifogad fil 96797
Dock skulle jag behöva en uppassare som hämtar lite kall dryck, nytt kaffe och en chokladbit... men det är bara att lyda katterna och sitta kvar. Får se om jag sätter på en film, tänkte mig inte för och når inte ens en bok just nu.
Definitivt, får onda ögat om jag råkar flytta mig 5 cm! Men gör absolut ingenting, såna sötnosar och bra mysigtTyvärr olagligt att resa sig nu.