Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag och kollegan satt upp en 4x5m tavla som vägde bly. Vi missberäknade och den hamnade först 14 cm för högt :banghead: Bara att göra om.
Sedan kom vi på att dammsugaren vi hade för att fånga upp skräp när vi borrade inte ens var på :angel: Vi är jättesmarta osv. Nu sitter tavlan där den ska iaf :D
 
Hästen skodd och lastad igen :)

Hon var mycket kränkt över att det både regnade när hon skulle på transporten igen och bara det att hon skulle på den... så hon har hoppat runt i regnet ett tag på stallplanen, förbannad på mig (den hästen visar vad hon tycker :angel:) innan hon kom fram till att det nog var enklast att gå på. Då är det inga problem, har hon väl gått med på det trampar hon raskt in och står där.
Fick också höra först att hon ser ut som ett halvblod och senare att hon även beter sig som ett. Det senare var inte en komplimang :bag:
 
Äter nu en kulturellt förvirrad stack av vanliga tunna pannkakor med jordgubbar, havregrädde och lönnsirap. Är fortfarande så trött att jag känner mig som ett stycke fallfrukt, men dagen börjar kännas lite bättre.
Tja, jag åt amerikanska pannkakor med jordgubbssylt för en stund sedan, så jag är väl lika förvirrad jag.... :D Maken åt sina med vanlig svensk ljus sirap och smör.
 
Hittade hit...
Ute i Pilsbo nu
Sedan Parksnäckan ikväll
 

Bifogade filer

  • 20220803_104020.webp
    20220803_104020.webp
    246,3 KB · Visningar: 12
Min rygg är justerad men den mår inte så bra. Alls. Kanske värre än jag trott? Kiropraktorn ska försöka, tillsammans med mig såklart, få in mig till en läkare som kan skriva remiss för MR-röntgen på hela ryggen.
Sedan började hon prata om spinal stenos och det lät sådär roligt, men en kompis verkar ha det också (hon ska opereras) så isåfall startar vi en sekt inom det området. Sekten ska samla in pengar så vi ledare kan åka på stenos-resor! Vaddå tänker ni, finns det? Nej såklart inte men vi ska starta sådana resor!

O nej, jag har inte tagit morfin…
Tänkt mer på detta.
Stenos-resor kan ju uppfattas som stenros-resor. Många kommer tro att vi är ytterligare några som inte kan stava och tänker ”Stenros låter ju trevligt, fina blommor. Vem vill inte åka på sådana resor? Det behöver våra ledare så kan de leda oss rätt”.
Måste bara komma på något så alla medlemmar också ”mår bra av” så de vill stanna och betala.

Dags för blåbärspaj!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp