Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
You're gonna need a bigger boatJag har både mensvärk o ont i ryggen. Men alla djur är ju ute sen 3-4 timmar tillbaka o nu kollar jag på den spännande filmen Hajen.
Jo, jag har sett den 100 gånger, senast igår faktiskt
Typ som att blanda oboy på sur mjölkÄr inte Pucko en mjölkdryck med chokladsmak? Mjölk med choklad- och apelsinsmak låter hemskt ju.
Tja, jag åt amerikanska pannkakor med jordgubbssylt för en stund sedan, så jag är väl lika förvirrad jag.... Maken åt sina med vanlig svensk ljus sirap och smör.Äter nu en kulturellt förvirrad stack av vanliga tunna pannkakor med jordgubbar, havregrädde och lönnsirap. Är fortfarande så trött att jag känner mig som ett stycke fallfrukt, men dagen börjar kännas lite bättre.
Tänkt mer på detta.Min rygg är justerad men den mår inte så bra. Alls. Kanske värre än jag trott? Kiropraktorn ska försöka, tillsammans med mig såklart, få in mig till en läkare som kan skriva remiss för MR-röntgen på hela ryggen.
Sedan började hon prata om spinal stenos och det lät sådär roligt, men en kompis verkar ha det också (hon ska opereras) så isåfall startar vi en sekt inom det området. Sekten ska samla in pengar så vi ledare kan åka på stenos-resor! Vaddå tänker ni, finns det? Nej såklart inte men vi ska starta sådana resor!
O nej, jag har inte tagit morfin…