Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter att ha packat ihop våra grejer, gått en slinga i skogen, rundtur i Dalby (där jag har bott) och en sväng på Hööks. Hittade många bra saker på rean så är mycket nöjd :)
Nu slappar vi lite efter att ha packat upp och ätit lunch. Jag ska till stallet lite senare och har lovat hjälpa medryttaren med några övningar :)
 
Min leverans av belgisk chokladtryffel (tre kartonger) med smak av cognac, Marie Brissard och pepparmint har anlänt. Levererades tillsammans med en påse "godis" från F&M så nu överlever jag en tid framåt.:d

Min brittiske än stannar en dryg vecka och så är planen att jag skall följa med tillbaka till London en tid, ser fram mot det.
 
Dammsög mer, moppade, torrmoppade, dammsög igen. Nu borde allt glassplitter vara borta. Är fortfarande nojig dock. Just när är det dessutom frustration de lux pga att jag behövde skruva ur moderkortet och breadboxa det för att sätta in en ny fläkt och cpu, som fö inte ens är den jag ska använda utan behöver kolla om den fortfarande fungerar.

Tog fram en påse av vad jag trodde var chili och visade sig vara köttfärssås. Jag som varit så duktig med att undvika snabba kolhydrater kommer flyta i dem i kväll. Heroin <<<<< Spaghetti.

Dessutom har min parmesan möglat. Jag fattar inte varför den gör det varje gång.
 
Borde nästan lägga detta i störiga tråden för min dag fortsätter sabbas av tyngdlagen. Tappade en full sockerskål på en full hundvattenskål - en fin, dyr, noga utvald vattenskål av keramik som gick i tusen bitar. Köksgolvet täckt av vatten, socker och vassa flisor. Sockerskålen som jag bara väntar på en ursäkt att få göra mig av med förblev hel 🙃

Hade egentligen tänkt gå och köpa ny hundmat men det verkar vara fel dag att ge sig i kast med 15-kilossäckar. Så det får bli kokt fisk till hundarna ikväll.
 
Dammsög mer, moppade, torrmoppade, dammsög igen. Nu borde allt glassplitter vara borta. Är fortfarande nojig dock. Just när är det dessutom frustration de lux pga att jag behövde skruva ur moderkortet och breadboxa det för att sätta in en ny fläkt och cpu, som fö inte ens är den jag ska använda utan behöver kolla om den fortfarande fungerar.

Du och jag verkar ha likadana dagar idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp