Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bor du i Peebles? Där har jag varit och spelat golf. Trevlig golfbana. Vi var på flera semestrar i Skottland, bland annat en bilsemester i västdelen. Min man gillade Skottland skarpt, han bodde två år i ST Andrews,, hade NATO kommendering på flygbasen.

Och ja, det är vackert där, kan rekommenderas. Väldigt fina vandringsleder. Kan örstå att det är långt mellan Thai restauranterna. :)
Det var det värsta! Jag har aldrig "träffat" någon annan som varit i Peebles förut! :D St Andrews är ju också fantatsiskt vackert, där har man kusten också. Du får hojta om ni ska över någon annan gång! Minibuketräff!
 
Fy bubblan skulle springa in på två olika affärer i stan och då inte folk kan parkera här utan måste ha två parkeringar för varje bil fick jag ju parkera långt bort gissa hur blöt jag var när jag kom hem 😬😂☔Det måste undra vad det var för blöt dåre som kom in 🤨
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp