Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du menar apoteket, förmodar jag..... :D ?

Min tanke med, vem är den här ”kemisten” 👀
Inte riktigt faktiskt! Apoteket säljer också hårfärg och grejer, men det här är en butik som inte är ett apotek utan säljer hårprodukter, hudvård, städkemikalier, tvättmedel.... och ditten, datten och dutten. BILLIGT! :D Semi-Chem.
 
Senast ändrad:
Inte riktigt faktiskt! Apoteket säljer också hårfärg och grejer, men det här är en butik som inte är ett apotek utan säljer hårprodukter, hudvård, stäkemikalier, tvättmedel.... och ditten, datten och dutten. BILLIGT! :D Semi-Chem.
Kanske som en CVS eller Walgreens i USA då.... :) ?
 
Det blev för övrigt mest sällskapsdam och inte alltför mycket grovstädning i stora huset idag (kunderna är okej med det), husägarna är iväg i nästan tre veckor och har lämnat kisse hemma. Hon har tillsyn varje dag men är vansinnigt sällskapssjuk förstås. :heart Jag ser att kattvakterna ätit i huset och suttit framför TVn, men ändå.
Visa bifogad fil 96826

Burmor kan aldrig få för mycket gos 🥰 Megara är iofs gosig på sitt sätt. Hon måste alltid ligga i sängen, börjar natten mellan benen och graviterar så småningom ner under täcket så det ligger en tass och ett ben på fötterna. När jag går från datorn till sängen till soffan följer hon med. Däremot är hon inte mycket av en knäkatt, de gånger hon krupit upp så måste jag sitt blixtstilla annars fnyser hon förnärmat och går.

Nikita var en riktigt burmig klisterkatt. Hon skulle klänga på mig vad jag än gjorde gosade in sig när jag satt på toa - så det tog en halvtimme innan jag kunde resa mig, och somnade alltid någonstans på mig. Favoritstället var i armhålan med kroppen helt utsträckt tryckt mot mig och sedan knökade hon alltid in sig mellan mig och soffväggen.
 
Burmor kan aldrig få för mycket gos 🥰 Megara är iofs gosig på sitt sätt. Hon måste alltid ligga i sängen, börjar natten mellan benen och graviterar så småningom ner under täcket så det ligger en tass och ett ben på fötterna. När jag går från datorn till sängen till soffan följer hon med. Däremot är hon inte mycket av en knäkatt, de gånger hon krupit upp så måste jag sitt blixtstilla annars fnyser hon förnärmat och går.

Nikita var en riktigt burmig klisterkatt. Hon skulle klänga på mig vad jag än gjorde gosade in sig när jag satt på toa - så det tog en halvtimme innan jag kunde resa mig, och somnade alltid någonstans på mig. Favoritstället var i armhålan med kroppen helt utsträckt tryckt mot mig och sedan knökade hon alltid in sig mellan mig och soffväggen.
De är så olika. Leia (Star wars fans som husse och matte :D ) suuuger verkligen efter kroppskontakt nu när familjen är borta, edan Willow mer bara skriker på mig och vill bita mig i vaderna för att hon är uttråkad om jag är där när familjen är på semester.

Det är inte lätt, men fina är de allihopa. <3
 
Det var det värsta! Jag har aldrig "träffat" någon annan som varit i Peebles förut! :D St Andrews är ju också fantatsiskt vackert, där har man kusten också. Du får hojta om ni ska över någon annan gång! Minibuketräff!
Det ärinte omöjligt att jag kommer tillbaka. Min väns familj har ett familjeställe i Aberfeldy som jag har varit några gånger.

Självklart tar vi en minibuketräff om/ när det passar.:love1:
 
Burmor kan aldrig få för mycket gos 🥰 Megara är iofs gosig på sitt sätt. Hon måste alltid ligga i sängen, börjar natten mellan benen och graviterar så småningom ner under täcket så det ligger en tass och ett ben på fötterna. När jag går från datorn till sängen till soffan följer hon med. Däremot är hon inte mycket av en knäkatt, de gånger hon krupit upp så måste jag sitt blixtstilla annars fnyser hon förnärmat och går.

Nikita var en riktigt burmig klisterkatt. Hon skulle klänga på mig vad jag än gjorde gosade in sig när jag satt på toa - så det tog en halvtimme innan jag kunde resa mig, och somnade alltid någonstans på mig. Favoritstället var i armhålan med kroppen helt utsträckt tryckt mot mig och sedan knökade hon alltid in sig mellan mig och soffväggen.
Du verkar vara en osedvanligt bra slav 😹..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp