Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev ett inhopp på granngården och 349 kr inte så farligt.Vi upptäckte i morse när dottern skulle iväg på ridläger att vi behöver införskaffa ridstövlar åt henne. Så nu blir det att åka och fixa det.
Du menar apoteket, förmodar jag..... ?
Inte riktigt faktiskt! Apoteket säljer också hårfärg och grejer, men det här är en butik som inte är ett apotek utan säljer hårprodukter, hudvård, städkemikalier, tvättmedel.... och ditten, datten och dutten. BILLIGT! Semi-Chem.Min tanke med, vem är den här ”kemisten”
Kanske som en CVS eller Walgreens i USA då.... ?Inte riktigt faktiskt! Apoteket säljer också hårfärg och grejer, men det här är en butik som inte är ett apotek utan säljer hårprodukter, hudvård, stäkemikalier, tvättmedel.... och ditten, datten och dutten. BILLIGT! Semi-Chem.
Det blev för övrigt mest sällskapsdam och inte alltför mycket grovstädning i stora huset idag (kunderna är okej med det), husägarna är iväg i nästan tre veckor och har lämnat kisse hemma. Hon har tillsyn varje dag men är vansinnigt sällskapssjuk förstås. Jag ser att kattvakterna ätit i huset och suttit framför TVn, men ändå.
Visa bifogad fil 96826
Jag antar det. Där har jag aldrig varit! Jag vet inte riktigt vad som kan jämföras med i Sverige.Kanske som en CVS eller Walgreens i USA då.... ?
De är så olika. Leia (Star wars fans som husse och matte ) suuuger verkligen efter kroppskontakt nu när familjen är borta, edan Willow mer bara skriker på mig och vill bita mig i vaderna för att hon är uttråkad om jag är där när familjen är på semester.Burmor kan aldrig få för mycket gos Megara är iofs gosig på sitt sätt. Hon måste alltid ligga i sängen, börjar natten mellan benen och graviterar så småningom ner under täcket så det ligger en tass och ett ben på fötterna. När jag går från datorn till sängen till soffan följer hon med. Däremot är hon inte mycket av en knäkatt, de gånger hon krupit upp så måste jag sitt blixtstilla annars fnyser hon förnärmat och går.
Nikita var en riktigt burmig klisterkatt. Hon skulle klänga på mig vad jag än gjorde gosade in sig när jag satt på toa - så det tog en halvtimme innan jag kunde resa mig, och somnade alltid någonstans på mig. Favoritstället var i armhålan med kroppen helt utsträckt tryckt mot mig och sedan knökade hon alltid in sig mellan mig och soffväggen.
Jag längtar med!! Ska dit på finalerna i hoppningen (fredag och söndag), men har hotell i Herning fredag-måndag, så i alla fall lördagen blir det restaurangmiddagJag LÄNGTAR till Herning ! Ska dit lördag 6/8 och fredag 12/8. Men satsar på att man kan få tag i en varmkorv på plats eller nåt .
Det ärinte omöjligt att jag kommer tillbaka. Min väns familj har ett familjeställe i Aberfeldy som jag har varit några gånger.Det var det värsta! Jag har aldrig "träffat" någon annan som varit i Peebles förut! St Andrews är ju också fantatsiskt vackert, där har man kusten också. Du får hojta om ni ska över någon annan gång! Minibuketräff!
Åh, Buffy såg jag och en kompis som bodde hos mig alltid IOM att det gick på tv just när ingen av oss kunde sova för hundra år sen. Det var ju så dåligt att det var bra!Har sett klart Buffy nu och livet känns tomt och ödsligt. Insåg att jag aldrig sett hela sista säsongen innan. Tyckte dessutom inte den var så bra
Du verkar vara en osedvanligt bra slav ..Burmor kan aldrig få för mycket gos Megara är iofs gosig på sitt sätt. Hon måste alltid ligga i sängen, börjar natten mellan benen och graviterar så småningom ner under täcket så det ligger en tass och ett ben på fötterna. När jag går från datorn till sängen till soffan följer hon med. Däremot är hon inte mycket av en knäkatt, de gånger hon krupit upp så måste jag sitt blixtstilla annars fnyser hon förnärmat och går.
Nikita var en riktigt burmig klisterkatt. Hon skulle klänga på mig vad jag än gjorde gosade in sig när jag satt på toa - så det tog en halvtimme innan jag kunde resa mig, och somnade alltid någonstans på mig. Favoritstället var i armhålan med kroppen helt utsträckt tryckt mot mig och sedan knökade hon alltid in sig mellan mig och soffväggen.
Fast jag tycker det är så bra att det är bra (Medger dock att det är mycket som är väldigt lågbudget, ffa. i de tidiga säsongerna.)Åh, Buffy såg jag och en kompis som bodde hos mig alltid IOM att det gick på tv just när ingen av oss kunde sova för hundra år sen. Det var ju så dåligt att det var bra!