Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, Buffy såg jag och en kompis som bodde hos mig alltid IOM att det gick på tv just när ingen av oss kunde sova för hundra år sen. Det var ju så dåligt att det var bra! 😅

shock-shocked.gif


DÅLIGT?! :D
 
Efter 2 års uppehåll blev det så Skänninge marken 😁. Precis som vanligt höll man på att få nippran på folk av trängsel- särskilt på de där som ska envisas med att stanna mitt ivägen och snicksnacka (tack och lov ganska fritt emellanåt). Jag, mamma och en god vän till henne kom dit vid 11 när det öppnade och tänkte det kanske skulle vara lugnare men nix- det var mycket folk hela tiden! Köpte med mintkyssar åt sambon, en julklapp till mamna och födelsedagspresent till brorsan som fyller år senare denna månad, fem remmar för en hundring :angel:, lite bigarråer, en kapsylöppnare med magnet och äntligen fick jag fatt i en rund vaxduk (med jordgubbar och blommor), nöjd!! och på vägen hem stannade vi och åt middag på Pizzeria La Kantarell; de har ju såååå god sallad och bröd till så var ju halvmätt av det när pizzan kom ut 😋😅. Familjepizzan var ju jättestor så jag fick ta med resten hem till sambon ☺️.
Ikväll stallet och lite ridning; nöjde oss med ett pass på ridbanan I skritt och fokus på travarbete i bara 25 min då det är så himla kvavt!
 
Kom precis in från en lite längre kvällsrastning med hundarna. Riktigt skönt ute, men jag blev ändå lite svettig. Undrar om vi kommer få varmvatten igen som "beräknat" om sisådär en halvtimme eller något för jag hade gärna duschat nu... Varmvattnet har varit borta sen i måndags, så jag har inte duschat sen i lördags... Det jag har gjort är att värma en del vatten i vattenkokare, hälla i badkaret och blanda med lite kallvatten för att sedan sätta mig i badkaret och försöka blaska av mig lite, men ja, en rejäl dusch vore fint nu :cautious:
 
Mina fötter känner av att jag börjat jobba. Tack o lov håller sig händerna lugna trots en magnifik mängd ampuller som blandats.

Dessutom kände jag mig som jag skulle kunna bli en blöt pöl idag efter ridningen, så otrevligt varmt/fuktigt/kvavt och rått samtidigt.
 
Arrrg! min bror vill åka med mig till vår mamma när hon fyller år.
om han betalar så betalar han typ hälften av vad soppan kostar,
för det är ju den enda kostanden för en bil. och han har så mycket packning!
Fan sak be fanskapet hyra eller köpa en egen bil, han gör mig bara arg, för allt är fel vad jag gör/ vem jag är/ vad jag lyssnar på.
ARRRG behövde pysa ur mig lite,.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp