Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet hur det Ă€r. Skulle besikta bilen 220630 och jade det i huvudet fram till maj typ. Sedan rör hjĂ€rnan ihop Ă€pple och pĂ€ron och flyttar fram datumet till 31/7. ĂndĂ„ till kobra hoppar till klockan 5 1/7 att du har körförbud pĂ„ bilen.Hur jĂ€kla trött i huvudet har inte jag varit dĂ„ som totalt förtrĂ€ngt att jag skulle besiktigat bilen innan 220731
Har bokat tid nu men hallÄ, hjÀrnan!
Om du bakar chokladsnittar sÄ kan jag, helt osjÀlviskt, ta en för laget och Àta upp allt sÄ att du slipper göra det.Varför blir man hungrigare av att Àta? Jag Ät vid fyra och nu Àr jag hungrig, vilket nÀr jag inte Àter inte sker. Jag Àr Àven sjukt sötsugen, kÀmpar mot frestelsen att baka chokladsnitt (och Àta upp alla). Receptknarkar och vill ha en corn dog eller corn bread. TyvÀrr kan man inte köpa buttermilk i Sverige - eller jo man kan tydligen importera frÄn Danmark.
BS hÄller sig pÄ plats sÄ jag kan inte ens skylla pÄ det.
Indiskt!Jag tror tamefan att jag ska bestÀlla hÀmtmat idag!
FrÄgan Àr bara VAD!
Det Àr verkligen inte lÀtt att balansera vad man vill och vad man fÄr göra. Det viktigase Àr ÀndÄ din hÀlsa och blir den sÀmre kanske du inte kan jobba alls. Du verkar ara en plikttrogen och ansvarstagande person och dÄ Àr det Ànnu tristare att du inte fÄr utnyttja din fulla kapacitet. Take careHar Àtit en franskbrödsmacka med baconost och drack lite pucko till som kvÀllsmat. Absolut fel sorts middag för mig, men jag var sugen! Och för lat för att ordna med middag!
Sitter hÀr en stund innan jag ska sparka igÄng jobbdatorn en stund. Ska arbeta nÄgra timmar i kvÀll istÀllet för i morgon bitti, eftersom det som ska göras egentligen behöver göras i morgon bitti, men i morgon kan jag egentligen inte jobba förrÀn i morgon kvÀll.... SÄ eftersom jag Àr lösningsorienterad sÄ föreslog jag förstÄs att jag kan göra sÄ.
Jag Ă€lskar verkligen att jobba och tycker det Ă€r en sĂ„dan sorg att jag bara gör det 4 timmar om dagen, de andra fĂ„r jobba extra dessutom, men jag fĂ„r inte- med hĂ€nvisning till att inte slita pĂ„ min hĂ€lsa, och min anstĂ€llningsform. Det Ă€r helt rĂ€tt och jag hĂ„ller med, och förstĂ„r, jag kan ju inte jobba mer, kanske tvĂ„ veckor, mer Ă€n sĂ„ heltid skulle det nog inte ta förrĂ€n jag skulle gĂ„ in i vĂ€ggen eller bli sjuk eller bli arbetsoförmögen, men jag Ă€lskar att jobba, det ĂR verkligen det roligaste jag vet att göra!
Undrar om jag hinner med ett avsnitt av Tredje Skiftet innan jag mÄste i sÀng?
I morgon kommer min syster och hennes yngsta dotter och ska passa min Vildhund medan jag Äker SJtÄg till Nyköping och kommer hem torsdag kvÀll nÄgra tÄg senare. Har sett till sÄ att vi har mat hemma och instruktioner för Vildhunden klart!