Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Riktigt aprilväder idag; på fm när jag var uppe en sväng och fixade in ved till morfar var det så härligt fint och vårfåglarna kvittrade 😍 medan det ikväll snöade lite lätt 😅. Passade på att åka med min stallkompis som åker förbi mig (bor nära) till stallet idag och ta hjälp av henne med att få min pålla longerad en stund med stallkompisens longersystem; ville fortsätta aktivt jobba med formen efter gårdagen när hon gick i så fin form den stunden jag red på ridbanan efter ridturen 🤩.
Fick även för mig att möblera om lite granna här hemma idag när jag fick hem en liten byrå och tog in sambons gamla förvaringshylla som stått i boden och med den följde visst en fjäril med in 😍.
Nu har vi sett den spännande finalen av Sveriges Mästerkock och nu sovtajm :)
 
Har tupplurat på soffan, det var skönt! Nu varit ned på affären och handlat lite sallad och ska göra middag.

Stör mig dock på handleden min. i har en mycket gammal bagagehiss med manuella dörrar på jobbet, och när jag skulle skjuta upp innerdörren i förrgår skrapade jag mig på en metalbit eller något. Ett pyttelitet skrap av en hudflik bara. Idag ser det ut såhär:
1649278732684.png
 

Bifogade filer

  • 1649278733970.png
    1649278733970.png
    446,7 KB · Visningar: 9
Har tupplurat på soffan, det var skönt! Nu varit ned på affären och handlat lite sallad och ska göra middag.

Stör mig dock på handleden min. i har en mycket gammal bagagehiss med manuella dörrar på jobbet, och när jag skulle skjuta upp innerdörren i förrgår skrapade jag mig på en metalbit eller något. Ett pyttelitet skrap av en hudflik bara. Idag ser det ut såhär:
Visa bifogad fil 88642
Aj!!

Ser dock ut som att du varit i affären och testat läppstift i olika nudenyanser 😂
 
Ja jösses.

Igår kväll ringde det en mycket trevlig kvinna till mig runt halv åtta på kvällen. Visade sig att hon sökt min gamla tjänst men fick en liten olustig känsla i kroppen så hon tänkte att hon ville ringa och kolla med mig...

Tja hon kommer inte ta den tjänsten det är ett som är säkert.

Ja du är ju 47-årig och kvinna....
Du ser inte ut som att du vill sälja....
Du har väl inte häst? För vi gillar inte hästar..

Var bara några av de uttalanden som skedde på intervju 2.

Henne löneanspråk vart för högt enligt dem mm mm mm

Henne gillade jag hon hade skinn på näsan. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 565
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
393
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
341
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp