Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog ett bad på eftermiddagen. Somnade till, vet inte hur längre men när jag vaknade så var vattnet pissljummet 😅
Jag och bästa terapeuten tog oss sen en liten gemensam tupplur.
Känner mig faktiskt bättre i huvudet nu. Den allra tyngsta stenen har släppt för tillfället 🙏
F641526A-B8BA-4490-A261-45236416ED76.jpeg
 
I morse nar jag gick ut var det frost i graset och 3-4 pluss grader ... Nu ar solen uppe och tempera turen ar 10-15* i skuggan ... vi forvantar oss att det ska sluta med 20-22*C i som varmast i dag. Det AR himla trevligt nar det blir varmare och varmare ... MEN det ar minsann inte latt att kla sig ratt.:banghead:
 
Skickat meddelande via 1177 till min vårdcentral. Kanske dags att det kollar mitt socker 🤨 Kan lika väl vara därför jag är så trött för att det inte står rätt till 🙈 Så hoppas det hör av sig den här veckan. Man vet aldrig 😅

Somnade såklart på soffan, helt utslagen. Kan både hinka kaffe och annat men somnar ändå. Men nu arbeta lite med uppgiften sen duscha och sova. Ska göra min första provdag imorgon dit jag sökte för vikariejobb :nailbiting: Lite nervös faktiskt.
 
Eldar och bakar bröd. Fryser när jag tittar ut. Någon enstaka plusgrad och ösregn.... :wtf: Ja, regnet är välbehövligt och välkommet, men kunde vi inte fått ett stilla ljummet vårregn istället.... :)

Fick ett "nej" från det ena förlaget idag - trist men inte det minsta oväntat. Synd bara att de får så många manus att de inte har tid att ge någon feedback alls. Hade varit intressant att veta lite vad det var som gjorde att de valde bort mitt manus (och de flesta andra ;) )!
 
Skickat meddelande via 1177 till min vårdcentral. Kanske dags att det kollar mitt socker 🤨 Kan lika väl vara därför jag är så trött för att det inte står rätt till 🙈 Så hoppas det hör av sig den här veckan. Man vet aldrig 😅

Somnade såklart på soffan, helt utslagen. Kan både hinka kaffe och annat men somnar ändå. Men nu arbeta lite med uppgiften sen duscha och sova. Ska göra min första provdag imorgon dit jag sökte för vikariejobb :nailbiting: Lite nervös faktiskt.
De borde kunna förskriva grejer att kolla själv. Det är enkelt
 
Skickat meddelande via 1177 till min vårdcentral. Kanske dags att det kollar mitt socker 🤨 Kan lika väl vara därför jag är så trött för att det inte står rätt till 🙈 Så hoppas det hör av sig den här veckan. Man vet aldrig 😅

Somnade såklart på soffan, helt utslagen. Kan både hinka kaffe och annat men somnar ändå. Men nu arbeta lite med uppgiften sen duscha och sova. Ska göra min första provdag imorgon dit jag sökte för vikariejobb :nailbiting: Lite nervös faktiskt.

Tva ganger nar jag kannt mig sa slutkord att jag somnade titt som tatt aven nar jag satt rakt upp och ner pa en stol hade jag aldeles for lag potassium. Jag fick en spruta och sedan folja upp med tabletter och blev pigg som en mort igen.
Varje gang jag kanner mig trott numera, aven nar jag inte kunnat sova ordentligt i flera natter, borjar jag yra om att jag nog behover mer potassium. Flera ganger har jag sagt till min lakare att vi maste kolla potassium ocksa (jag tar prover en gang i manaden) och varje gang ar det precis hur bra som helst.:cautious:
 
Ledig idag :) Jag har därför fixat naglarna, gjort lashlift och varit i stallet.
Tyvärr har vädret varit uruselt men det var åtminstone nästan uppehåll när vi var i paddocken och på longeringsvolten :p

Hingsten har pga tappad sko, bortrest ryttare och övertidsjobbande matte inte blivit riden på ungefär en månad. Han var således lite studsig och drog ner huvudet för att sedan snurra iväg :bump:

20220406_160106.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 559
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
393
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
341
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp