Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud det är mer snö nu än i vintras nästan!
16492467582811327729603598953202.jpg
 
Sitter i bilen i garaget och försöker samla kraft att resa på mig 😏 Ibland är det skönt att bara sitta här i tystnaden. Varit och handlat kaffe, så nu ska jag allt ha kaffe! Mockat och fixat åt alla hästar.

Först kaffe nu sen ska jag välja ut en filminspelning som ska analyseras och skrivas ned. Vi fick göra gestaltning när vi var på universitetet sist som handlade om konflikter. Nu ska vi analysera någon annan grupps inspelning 🤷‍♀️
 
Har överlevt första riktiga arbetsdagen. Började fint med att antingen min chef eller jag tagit fel på tiden, jag var där för tidigt. Jag är ju inte den som är den så jag frågade mig fram så jag tog mig till dit jag skulle jobba.

Fattar fortfarande typ nada men har en liten uppfattning om vad jag ska göra :D Jag är i slutdelen av varmvalsningen där det sista görs innan bandet rullas ihop och åker till lagret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 558
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
393
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
341
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp