Vad gör vi CLII

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 84 215
Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud det är mer snö nu än i vintras nästan!
16492467582811327729603598953202.webp

Sitter i bilen i garaget och försöker samla kraft att resa på mig 😏 Ibland är det skönt att bara sitta här i tystnaden. Varit och handlat kaffe, så nu ska jag allt ha kaffe! Mockat och fixat åt alla hästar.

Först kaffe nu sen ska jag välja ut en filminspelning som ska analyseras och skrivas ned. Vi fick göra gestaltning när vi var på universitetet sist som handlade om konflikter. Nu ska vi analysera någon annan grupps inspelning 🤷‍♀️

Har överlevt första riktiga arbetsdagen. Började fint med att antingen min chef eller jag tagit fel på tiden, jag var där för tidigt. Jag är ju inte den som är den så jag frågade mig fram så jag tog mig till dit jag skulle jobba.

Fattar fortfarande typ nada men har en liten uppfattning om vad jag ska göra :D Jag är i slutdelen av varmvalsningen där det sista görs innan bandet rullas ihop och åker till lagret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
403
Fritid Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att...
Svar
12
· Visningar
446
Senast: Fetaost
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 183
Senast: Blyger
·
Fritid Jag planerar att ta en tripp till Cornwall i maj, men då behöver jag ha fungerande internet i min telefon, det räcker inte med att... 2
Svar
21
· Visningar
649
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka