Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar ut och konstaterar att jag nog inte ska gå ut idag. Hunden verkar ha gjort detsamma.

DF1354C0-D84D-45A6-856B-22C01D1BDC36.jpeg
 
Råkade visst somna om ända till halv tio. Då ville katterna in från snön (nu vill jag inte ha snö jue, känns som rekordsent att kunna komma igång och hoppa igen på ridbanan i år....), tänt brasa och nu sitter jag med frukost; kallgröt med banan, färska hallon och jordgubbar, passionsfrukt och lite riven kokos och så kaffe :d :love:
 
Tar en långsam morgon. Ställde inte ens klockan och fick vakna klockan åtta, så fantastiskt skönt! :heart Mitt ena städhus är bortresta så jag kan knalla över och göra det lite närsomhelst och det andra är typ bara tvärs över gatan, ska ta det efter morgonpromenad med våfflan. Så skönt att kunna dröna i soffan med odjuren, dricka kaffe och chilla.
 
Dottern är i skolan och 28-åringen på jobbet.
Jag har handlat mat och funderar på om jag ska baka något. Köpte två svinnlådor varav den ena innehåller bananer och äpplen så kanske baka något med det?

Först ska jag dock äta. Det fanns briochebagels och ostfrallor för halva priset så jag har att välja på :D
 
Har haft anbudsöppning och utsett "vinnare", samt påbörjat en ny upphandling som det inte är lika brådis med. Hjärnan funkar inte riktigt optimalt i dag, förmodligen pga kaoset i går.
Har även sökt massa ledigt under påsk. Tänker hålla 3 av dagarna för mig själv och inte ens nämna för någon jag känner att jag är ledig då. Vill ha dagarna bara för mig själv :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 565
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
393
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
341
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp