Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ruggigt jäkla skitväder ute.

Ska sluta aningens tidigare idag och ¨ka och fixa kontorsstol till jobbet. Kollegan satt sönder min i förrgår och nästan skrämt slag på sig själv.

Vi delar lite stol då vi båda vill stå men sätter oss ibland bara för att prata strunt. han satt i godan ro och drack kaffe när PANG! något gick sönder och hela ryggstödet for bakåt.

Stolen gå rtat sitta på men det är med nöd och näppe :rofl:
 
Om den är på hennes arbetsplats känns det som att jag lika gärna kan stänga av datorn för idag, för på kaoset som är där kan man väl inte hitta någonting :meh: :angel:
Håll dig borta! :eek: Du vill inte fastna här letandes efter något i kaoset, då lär du stanna här tills du blir supergammal. Sen dö. Sen kan inte din själ få ro för att du inte hittade det du sökte... och så får du spöka runt här letandes i en evighet 👻
 
Alltså - när jag undervisade invandrare så fick jag skapligt ofta frågan varför jag inte hade nån man. Jag brukade svara att det var tomt på den hyllan i affären.

Avkomman skulle handla och frågade sin sambo om hen ville ha nåt från affären varpå sambon svarade - ett nytt liv.

Avkomman svarade syrligt att det fanns på samma hylla som morsans män.

Slut sidospår.
 
Hur ändrar man storlek på en bild så den passar fbs omslagsbild? Har gjort en köp & sälj för ridskolan och vill ha loggan som omslagsbild, men den är fel ju :arghh: om någon här kan fixa det så hojta gärna! :heart
 
Säg hej till Groot - en annan medlem av mina ständigt växande städfamiljer. 😊 :love:

1649341024295.png
 
Kom precis hem och har påsklov nu :)
Har även hunnit med ett besök på vårdcentralen, så 1/5 vårdbesök är avklarat nu. Har fyra besök till innan onsdag. Det bara råkade bli så att många besök klumpades ihop på en vecka 😅

Nu tittar jag på ett webinar/föreläsning om att gå på Universitet utomlands. Jag har inga specifika planer på vad jag vill göra efter gymnasiet, men tänker att det kan vara bra att börja se sig omkring lite ändå ☺️
 
Hur ändrar man storlek på en bild så den passar fbs omslagsbild? Har gjort en köp & sälj för ridskolan och vill ha loggan som omslagsbild, men den är fel ju :arghh: om någon här kan fixa det så hojta gärna! :heart
Går den inte att beskära när du lägger in den?
....alternativt lägga in den i word och anpassa storleken där och klistra in därifrån?

(om du inte har nån bekant som jobbar i bildbehandlingsprogram)
 
Första introduktionsdagen gjord, bara försökt suga åt mig så mycket som möjligen för att få ett hum om hur det arbetar.

Trött i Hjärnkontoret nu, ligger på soffan och dricker kaffe, ska snart hasa mig ut i köket och laga mat. Åkte förbi stallet på vägen hem. Mötes av en frustrerad frusen Trule som skaka som ett asplöv 💔 Lilla gubben, in och få mat och pyjamastäcke på sig då såg han gladare ut. Varmblod alltså, det är bra oftast men alla vi haft senaste åren typ har varit fryslortar förutom två .. Den ena är såld och den andra är slyngel barnet som åker i helgen 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 570
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
395
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp