Njuter av att Färjestad vann semifinal ett av sju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen!Grattis kissen! Jag noterar, för vi delar födelsedag.
Födelsedagsbrunch med mamma. Hon hade med en jättegod blåbärspaj, och en mandelkaka. Vi drack också varm choklad som familjetraditionen bjuder.
Efter det en tupplur och så har jag invigt nya balkongen. Det var en loppis tvärs över gatan, så jag har fått mig ett litet. balkongbord Skön dag!
Jag undrar hur det blir i framtiden för dövvärlden för det märks i dövskolorna. Det har blivit flera döva flyktingar och multifunktionshindrade i skolorna, inga "bara" döva som går på skolan typ/nästan hela skoltiden (enligt en lärare som jag känner). Jag menar inget illa, jag känner bara en liten sorg över den slags skola jag gick i. De äldre döva flyktingarna skyndas för fort in i sina klasser, de har så mycket att lära sig och skulle behöva gå i sina egna klasser längre. De multifunktionshindrade behöver nästan sina egna klasser också för att få rätt hjälpmedel.Jag vet. Det var Foraldrarna som vagrade skicka dem till dovskolan ... Jag sag problemen for dem, och da vidarebefodrade jag det TYDLIGT till Skolan som gav sig pa foraldrarna och de lat barnen flytta till dovskolan efter nagot halvar eller sa.
VillhöverSysters granne har en fullt rimligt trädgårdsprydnad...
Visa bifogad fil 89206
Grattis!Grattis kissen! Jag noterar, för vi delar födelsedag.
Födelsedagsbrunch med mamma. Hon hade med en jättegod blåbärspaj, och en mandelkaka. Vi drack också varm choklad som familjetraditionen bjuder.
Efter det en tupplur och så har jag invigt nya balkongen. Det var en loppis tvärs över gatan, så jag har fått mig ett litet. balkongbord Skön dag!
Den är högre än huset...Villhöver
GrattisGrattis kissen! Jag noterar, för vi delar födelsedag.