Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FemÄring? Köpt en till?Ponnyerna, sÀrskilt femÄringen, uppförde sig utmÀrkt
Nu har dottern gÄtt till sin kompis och jag ska duscha och sÀtta igÄng tvÀttmaskinen. Sen ska jag och katten parkera i soffan
FemÄring? Köpt en till?
Men det var vÀl inte lÀnge sedan du hÀmtade tvÄ stora sÀckar?Skulle ha Äkt ner och hÀmtat hö.
Men tror jag fÄtt magsjuka.
VÄgade inte chansa pÄ tÄget idag utan han kör hem hö till mig.
SĂ„ tacksam.
HÄller tummarna för att det inte Àr magsjuka utan glassen jag Ät dÄ jag ska hÀmta missen i morgon Àr det tÀnkt.
Att han inte letar annat jobb alltsÄ.Men hÀr gÄr det ju bra. Han jobbar över igen. Snart kan han flytta in pÄ jobbet ju, han Àr dÀr jÀmt! FörstÄr att de har personalproblem men ÀndÄ. Kom igen liksom. De kan vÀl i varje fall ge ordentligt med ersÀttning..
Aha, jag som har fÄtt för mig att han var typ 15-17 Är.
Början pÄ mars enligt swishMen det var vÀl inte lÀnge sedan du hÀmtade tvÄ stora sÀckar?
Jag har med sett en sÄdan i vÄra trakter.En sÄdan var till salu i vÄran lokala fb grupp för nÄgra mÄn sedan, dÄ stod den pÄ en villatomt
Aha, jag som har fÄtt för mig att han var typ 15-17 Är.
Han trivs med det. Jag tror jag har mer ont av att han aldrig Àr hemma Àn vad han har. Jag föreslog att byta till en nÀrmare kund men han vill inte.Att han inte letar annat jobb alltsÄ.
Jag Àr likadan! Det SER ofantligt gott ut, precis som gravad lax, kaviar och rÀkmackor, men jag kan inte fÄ smaklökarna att hÄlla med.Det ser sÄ attans gott ut
Men Àr heeeeelt oÀtbart tycker min smakpalett (eller som Carl-Jan sÀger, munhÄleupplevelsen)
Grattis i efterskott!Grattis kissen! Jag noterar, för vi delar födelsedag.
Födelsedagsbrunch med mamma. Hon hade med en jÀttegod blÄbÀrspaj, och en mandelkaka. Vi drack ocksÄ varm choklad som familjetraditionen bjuder.
Efter det en tupplur och sÄ har jag invigt nya balkongen. Det var en loppis tvÀrs över gatan, sÄ jag har fÄtt mig ett litet. balkongbord Skön dag!