Vad gör vi CLII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Vaken för tidigt. Jag gillar inte att hamna sĂ„hĂ€r i limbo pĂ„ morgonen... Är det vĂ€rt att sova en timme till och vakna och kĂ€nna mig bakfull, eller ska jag liksom dröna omkring en stund och sedan Ă„ngra att jag inte sov en extra timme?
OcksĂ„ vaknat onödigt tidigt. Barnet sover
 jag vill gĂ„ upp och Ă€ta frukost men vill samtidigt inte vĂ€cka barnet. Är ocksĂ„ lite kallt för barnet har allt tĂ€cke :cautious:
 
Han trivs med det. Jag tror jag har mer ont av att han aldrig Àr hemma Àn vad han har. Jag föreslog att byta till en nÀrmare kund men han vill inte.
FÀrgad av mina erfarenheter sÄ börjar undra om han verkligen jobbar om han inte vill byta?
Men jag hoppas ni kan prata om det.
 
Joinar i att vakna för tidigt.. Uppe till nĂ€stan 02 med plugg och larmet pĂ„ 10, men vaknade 8 istĂ€llet đŸ„±

Kan inte somna om sÄ... Kaffe och plugg innan stallet it seems.
 
Mycket piggare och nÀstan inget snor alls idag :up: ! Jag har nog bekÀmpat förkylningen, kÀnns det som :) !

Ska fixa nÄgra mintkyssar a la stekta Àgg, tÀnkte jag. MÄste bara handla nonstop (Àggulan) först :) ! Det trista Àr att det stÄr att de ska torka 24 timmar i rumstemperatur.... TÄlamod, tÄlamod..... :meh::D
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid Ny sÀsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat pÄ vintern. Vad tror ni om Ärets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
32
· Visningar
1 931
Fritid Är det nĂ„n skillnad pĂ„ snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag sĂ„ hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fÄgel Àr det som lÄter sÄhÀr? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
346
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag pÄ pannlampa för omkring 500 kr. Den skall anvÀndas i skogen utanför stigar. GÀrna brett och lÄngt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp