Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OcksĂ„ vaknat onödigt tidigt. Barnet sover⊠jag vill gĂ„ upp och Ă€ta frukost men vill samtidigt inte vĂ€cka barnet. Ăr ocksĂ„ lite kallt för barnet har allt tĂ€ckeVaken för tidigt. Jag gillar inte att hamna sĂ„hĂ€r i limbo pĂ„ morgonen... Ăr det vĂ€rt att sova en timme till och vakna och kĂ€nna mig bakfull, eller ska jag liksom dröna omkring en stund och sedan Ă„ngra att jag inte sov en extra timme?
Morgonlimbo alltsĂ„, det Ă€r inte lĂ€tt!OcksĂ„ vaknat onödigt tidigt. Barnet sover⊠jag vill gĂ„ upp och Ă€ta frukost men vill samtidigt inte vĂ€cka barnet. Ăr ocksĂ„ lite kallt för barnet har allt tĂ€cke
FÀrgad av mina erfarenheter sÄ börjar undra om han verkligen jobbar om han inte vill byta?Han trivs med det. Jag tror jag har mer ont av att han aldrig Àr hemma Àn vad han har. Jag föreslog att byta till en nÀrmare kund men han vill inte.
Man kan bli vĂ€ldigt fĂ€st vid âsinâ brukare/kund. Inget konstigt dĂ„ att man har svĂ„rt att sĂ€ga nej.FĂ€rgad av mina erfarenheter sĂ„ börjar undra om han verkligen jobbar om han inte vill byta?
Men jag hoppas ni kan prata om det.
ok det kan jag förstĂ„, hoppas verkligen att det Ă€r sĂ„.Man kan bli vĂ€ldigt fĂ€st vid âsinâ brukare/kund. Inget konstigt dĂ„ att man har svĂ„rt att sĂ€ga nej.
JodÄ han jobbar. à tminstone fÄr han lönFÀrgad av mina erfarenheter sÄ börjar undra om han verkligen jobbar om han inte vill byta?
FölÄt, fick bara dÄliga minnen i mitt huvud.JodÄ han jobbar. à tminstone fÄr han lön
Det Àr vÀl inget konstigt att tycka sÄpass mycket om sitt jobb att man inte vill byta?FÀrgad av mina erfarenheter sÄ börjar undra om han verkligen jobbar om han inte vill byta?
Vilken typ flög du?Varit uppe pÄ berget och flugit modellplan. BlÄste kallt!