R
Raderad medlem 68338
Det är nu jag hämnas på stör-grannen med att skriksjunga till ”En sån karl” med Lill Lindfors kl 23.36 en tisdag. En kan ju hoppas att hon jobbar imorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får se om jag lyckas sova inatt. Förra natten var jätterörig så slutade med att jag bytte sovrum. Men senare på dagen märkte jag att det var märkliga utslag på låren och ena underarmen.
Och nu misstänker jag att det är vägglöss. Har inte sett till någon men vad kan det annars vara?
Inga myggbett iaf.
Har nu flyttar sängen en bit från väggen.
@tornblomma
Ursäkta mina jättehåriga ben på bilden de ser inte ut sådär annars
Det är fler prickar/bett som i små grupper liknande dessa. Har inte kliat på dem.
Skulle lägga in bilden i spoilern men det gick visst inte så braSer ingen bild!
Bett i grupp låter lite vägglus-artat
Det är så alltsåNu såg jag bilden @karamelldrottningen
Är ingen vägglöss-expert men skulle kunna vara bett från vägglöss. Ser misstänkt ut!
Har rest en del och fick liknade mystiska bett i Jerusalem nu senast. Min kompis granne hade vägglöss. Var ett rent helvete att bli av med.
Hur tror du att du fått dom jävlarna?
Det är så alltså
Ja jag vet inte? Inte varit iväg så mycket i år och då bara i Sverige. Sovit några nätter på hotell, men där är jag alltid jättenojig med allt och slänger in kläder direkt i tvättmaskinen när jag kommit hem och virkonar skor, väskor mm
Undrar om de sitter i väggarna här? Jag tror aldrig att detta har varit ett sovrum, eller ja det kanske inte spelar någon roll för vägglössen. Men vad livnär de sig av utan människor? Märkligt sammanträffande
Bytte hit till undervåningen då det är så varmt och kvavt uppe. Sängen är en gammal hopfällbar gästsäng men madrassen är bara något år.
Fin innergård!Min vän E kom förbi med vin!
Visa bifogad fil 31622
Tyvärr hade jag inga batterier så kunde inte funktionstesta ljusslingan
ser ut som vägglöss!@tornblomma
Ursäkta mina jättehåriga ben på bilden de ser inte ut sådär annars
Det är fler prickar/bett som i små grupper liknande dessa. Har inte kliat på dem.
De bor väl inte i väggen? Har för mig att de bor i stoppade möbler (= sängen).Får se om jag lyckas sova inatt. Förra natten var jätterörig så slutade med att jag bytte sovrum. Men senare på dagen märkte jag att det var märkliga utslag på låren och ena underarmen.
Och nu misstänker jag att det är vägglöss. Har inte sett till någon men vad kan det annars vara?
Inga myggbett iaf.
Har nu flyttar sängen en bit från väggen.
helt rätt. leta efter svarta prickar i väck på madrassen, under kantsömmar.De bor väl inte i väggen? Har för mig att de bor i stoppade möbler (= sängen).