Har du de där lampbollarna framme hela tiden? Blir de inte förstörda av regn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hunden ser ut som en brun kelpie. Har man sett en, har man sett allaJag som trodde att det skulle vara en hund på bilden känner mig nästan lurad.
Fast jag ser en katt där i hörnet
Hurra bara en ynklig styrled som ska bytas. Min lilla bilgubbe
Typ samma känsla som när man går till tandläkaren efter 10 års frånvaro och de bara ”du har inga hål”
Haha exakt!
ModigtSjukt nog inte haha! Men blixtrade lite förra sommaren när jag slog på dom efter ett galet regnoväder
Det där känns så du, men samtidigt så förstår jag digKlurar på om jag ska byta Avatar.
Det där känns så du, men samtidigt så förstår jag dig
Jag talar för bukemaffian när jag säger att din ansökan om avatarsbyte är godkänd.
Skägget såklart!Fast jag vet inte vad jag ska ha istället. Får klura på det
Nä. Hur ska vi då veta att det är du?Klurar på om jag ska byta Avatar.
Jag väntar på att se om jag kommer in på en distanskurs i släktforskning. Även om jag tror att jag redan är självlärd på det mesta som kommer att läras ut (det är en grundkurs, och jag har släktforskat på egen hand i ett par år nu), så vet jag att det ALLTID finns nytt att lära sig !Visa bifogad fil 31599
Skräckblandad förtjusning har aldrig pluggat som frisk så det ska bli kul att se om och hur det går, om jag kommer in ens. Blev en(väldigt spontan) sen anmälan. Ska jobbet fortsätta hålla mig 30 mil hemifrån på obetald tid i i snitt 80 h/månad kan jag behöva nåt att göra och det här såg väldigt intressant ut!