Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snälla säg att ni i alla fall daterar ritningarna!Det är väl därför @Tranan får jobba
Äter frukost i uterummet och njuter av utsikten Var på sommar-AW igår och fick med mig en kelpie hem! Har lyckats tjata till mig att få ha sommarkollo denna veckan då hunddagiset är stängt tis-tors - JAG ÄR SÅ PEPP!
Visa bifogad fil 31583
Vad sägs om att förse dom med ny revision vid ändringar också..Snälla säg att ni i alla fall daterar ritningarna!
Vi jobbar med helt olika produkterDet är väl därför @Tranan får jobba
Det tycker jag är en bra rutin, jag ska be om en ny ritning nästa gång jag bygger en bro!Vad sägs om att förse dom med ny revision vid ändringar också..
Vi har kunder som ändrar i sina ritningar utan att förse dom med nytt revisionsnummer, har hänt mer än en gång att vi tillverkat enligt fel ritning. Nu ber jag om ritning vid varje ny order, dom verkar tycka att jag är lite tjatig .
SnyggTakrosetten vs Törnis 100-0. Tänkte att denna biff fixar en ju lätt. MEEEN nu kommer snickaren imorgon
Visa bifogad fil 31586
Hur sätter man upp en sådan?Takrosetten vs Törnis 100-0. Tänkte att denna biff fixar en ju lätt. MEEEN nu kommer snickaren imorgon
Visa bifogad fil 31586
När man har så genomskinlig klänning att chefen går och köper en underkjol åt en när man anländer till jobbet
Hur sätter man upp en sådan?
Hade du trosor?
Jag som trodde att det skulle vara en hund på bilden känner mig nästan lurad.Äter frukost i uterummet och njuter av utsikten Var på sommar-AW igår och fick med mig en kelpie hem! Har lyckats tjata till mig att få ha sommarkollo denna veckan då hunddagiset är stängt tis-tors - JAG ÄR SÅ PEPP!
Visa bifogad fil 31583