R
Raderad medlem 94602
Nä. Hur ska vi då veta att det är du?
Nicket behåller jag
Kan ju byta tillbaka till min gamla Avatar. Den har jag haft längre än denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Hur ska vi då veta att det är du?
Hmmmm, fetaost och vin... är det tallriksmodellen 2.0For tidigt från jobbet för sedvanlig provtagning på vårdcentralen. Kom hem och hade storstilade planer. Det föll pladask när det började spöregna.
Jag tappade lusten till det mesta. Orkade intee ens göra mat. så jag åt en bit fetaost (hela tallriksmodellen yey.... ) och hällde upp ett glas vin. Avnjöt vinet till Från Lark Rise till Candleford och nu funderar jag allvarligt på om det inte är läggdags....?
For tidigt från jobbet för sedvanlig provtagning på vårdcentralen. Kom hem och hade storstilade planer. Det föll pladask när det började spöregna.
Jag tappade lusten till det mesta. Orkade intee ens göra mat. så jag åt en bit fetaost (hela tallriksmodellen yey.... ) och hällde upp ett glas vin. Avnjöt vinet till Från Lark Rise till Candleford och nu funderar jag allvarligt på om det inte är läggdags....?
Se där @tanten du har skapat en trendÅh, där sa du nått!
Fetaost!! Jag har ju vattenmelon också. Det måste jag tärna ihop.
Tack
Bakar syltkakor....
En sak jag verkligen uppskattar med sommaren är att allting (fisk, korv, köttbullar, osv osv osv) är gott tillsammans med färskpotatis och creme fraiche. Ja, man behöver inte ens något mer än potatis, creme fraiche och en god sallad egentligen.... Det blir så enkelt och lättlagat !
@tornblomma
Omg jag läste lite fort och trodde du svarade på ovan fråga
Visa bifogad fil 31621
Skyller på att kl är 06.30 här hahahaha
@tornblomma
Visa bifogad fil 31621
Omg, jag läste precis samma sak!@tornblomma
Visa bifogad fil 31621