Kollar efter födelsedags present till sambon, men det skiljer mycket i pris mellan olika sidor. Så nu är frågan vilken sida en vågar att beställa ifrån
Och genast blev jag ju nyfiken på vad du ska beställa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar efter födelsedags present till sambon, men det skiljer mycket i pris mellan olika sidor. Så nu är frågan vilken sida en vågar att beställa ifrån
Ray-Ban solglasögon...Och genast blev jag ju nyfiken på vad du ska beställa
Goa pengar!Jobb jobb jobb. Första veckan börjar med beordrad övertid. Tur att jag har trevliga kollegor och kan lyssna på ljudbok när jag jobbar.
Håller tummarna för dig! Iom att min ansökan är sen så hamnar jag automatiskt sist i kön, men det är ju en riktig nördkurs och 200 platser räcker förhoppningsvis tillJag väntar på att se om jag kommer in på en distanskurs i släktforskning. Även om jag tror att jag redan är självlärd på det mesta som kommer att läras ut (det är en grundkurs, och jag har släktforskat på egen hand i ett par år nu), så vet jag att det ALLTID finns nytt att lära sig !
Däremot är jag långt ifrån säker på att komma in - det är en väldigt populär kurs ! Betygsurvalet kommer jag säkerligen INTE in på. Jag har helt okej betyg från gymnasiet, men tidigare har det krävts nästan toppbetyg för att komma in. Högskoleprovet har jag inte gjort, så det urvalet funkar inte heller för mig. Däremot ligger jag bra till i urvalsgruppen där man får använda tidigare akademiska meriter. Jag har har maxpoäng där, så KANSKE det går vägen.... !
Förstår det! Jag är ju ”ledig” på jobbet liksom, det blir ju lite annat om man måste jobba@Linta ååh den ville jag med läsa! Men jag kom fram till att jag inte orkar jobba och plugga..
Haha.. Så katter som är så jäkla iskallt övertygade om sin storhet och bara glor satan i ansiktet liggande typ. Älska katter!För alla som behöver muntras upp, en bild på ett lamm och en katt
Visa bifogad fil 31642
Själv har jag som mål att hålla mig vaken hela dan.