Avslutningsdag..... Det var en SÅ härlig känsla igår när betygen äntligen var färdiga och utskrivna! Nu väntar ett par veckor i relativ lugn på jobbet, och sedan FEM (!!!) veckors härlig semester.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur länge duschar era barn då om varmvattnet hinner ta slut @Mirre @FengurLaugar ?
Min yngsta fick man jaga ut ur duschen annars stannade han kvar i timmar. Flera ganger om dagen. Vi kallade honom for "suds" (tval lodder) i flera ar. Han tar fortfarande, som vuxen, minst 20 minuter pa sig i duschen ... for en snabbdusch.
Men hur länge duschar era barn då om varmvattnet hinner ta slut @Mirre @FengurLaugar ?
Alldeles för längeMen hur länge duschar era barn då om varmvattnet hinner ta slut @Mirre @FengurLaugar ?
Min yngsta fick man jaga ut ur duschen annars stannade han kvar i timmar. Flera ganger om dagen. Vi kallade honom for "suds" (tval lodder) i flera ar. Han tar fortfarande, som vuxen, minst 20 minuter pa sig i duschen ... for en snabbdusch.
Katter kan verkligen göra sig små. Hoppas Knut kommer hem välbehållen❤Letat katt på morgonen.
När jag vaknade i morse var inte Knutte kvar i lägenheten. Tydligen har jag lyckats bra med hans bantning för han hade lyckats pressa sig ut genom det öppna fönstret.
Min Knut, var är du?
Katter kan verkligen göra sig små. Hoppas Knut kommer hem välbehållen❤
Att man kan bli så orolig över de små. Hoppas att han håller sig i skinnet och kommer hem ordentligt!Han har varit ute lite i koppel på vår "tomt" men inte mycket. Tyvärr är han en van utekatt som trivs ute och tar långa walkabouts på sommaren. Han är också väldigt försiktig runt bilar och i natt var det ingen trafik i kvarteret. Nu är det liv och rörelse så då ligger han nog och trycker nånstanns över dagen.
Detta är tredje flytten för honom och han har fixat det bra innan. Jag får ha is i magen
Borde tvätta idag. Borde..
Jag har nog massor att göra i stallet istället
Jag var nyss ute i 10 minuter så har iaf tvättat kläderna jag hade på mig!Tack för påminnelsen! Jag måste också tvätta