Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom på att jag skulle göra en sats till! ..eller ja, en tredubbel sats till :angel: så det är bara att komma ner på fika!

31354

Kan ju meddela att jag ogillar fiskmåsar. De har väckt mig mellan 05 och 06 varje morgon hela veckan, fast jag hade kunnat haft "sovmorgon" till 07 :rage:

Jag är ingen morgonmänniska och fullkomligt avskyr att bli väckt, så jag har alltså vaknat på skitdåligt humör hela veckan. Plus att jag somnar på tok för sent mot vad jag egentligen skulle behöva, och därav vill sova så länge det går på morgonen. Men icke, för det tycker tydligen inte fiskmåsarna :arghh:

Nu är jag trött, sur och irriterad. @Angua, tror du fiskmåsarna lyssnar om du skäller ut dem efter noter? I så fall skulle jag vara jättetacksam om du kunde göra det! :D

Jag har snaggat nacken och det kliar överallt på mig av de där små små håren som lyckas hitta sig in i varenda liten krök av kroppen :cautious:
Nåja inte exakt överallt, men tillräckligt! :mad:

Varit hos "maken" och kollat brevlådan. Ingen post till mig men han har fått pappren från Tingsrätten. Känns faktiskt skönt. Såg honom och växlade ett par snabba ord. Han ser så kall och osympatisk ut. Hur kan charm och "snygghet" bara försvinna sådär poff?

När man bokar biljett via SJ för att man tycker det kunde ju vara smart att kunna jobba under tågresan.. Inser sen vid avgång att man ska åka buss hela vägen. Jag och en förvirrad äldre man hade gjort samma miss.
Fick ge upp datoriserandet. 😂

Bifogade filer

• 83692BD3-0700-4D3A-BC88-9425D6767767.webp
    83692BD3-0700-4D3A-BC88-9425D6767767.webp
    86,2 KB · Visningar: 25
Ligger och snusar (luktar, alltså) lite på sonen som sover. Ska jobba i helgen och kommer hem söndag eftermiddag/tidig kväll så passar på liksom.

Tröttare än jag borde. Ska nog snart krypa i säng ;)
Dricker saft - min nya Fun-favorit, mandarin. Tror den vore god att kolsyra. Nån gång ska jag ta mig råd att skaffa en soda stream.

Var på synundersökning idag. Nya glasögon beställda. Nio trista tusenlappar kommer det att gå på. Lika många som antalet dagar kvar som anställd. Letar jobb men hittar inga. Det är dött så här mitt i sommaren.

Nåväl. Sommaren lyser grön utanför. Det är så grönt att det sticker i ögonen. Jag ska gräva och pyssla utomhus imorgon. Kanske åka och klappa föl - bara för själen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 282
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar