Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen det där, 11 åringen här duschar i evigheter och drar på fullt på vattnet och full värme (fattar inte hur han kan duscha så varmt). Han kan dra på fullt i tvättstället också av någon anledning samtidigt. Så finns aldrig något varmvatten kvar till oss andra när han har duschat. Nu har jag börjat stänga av vattnet när han duschar för länge så hoppas han tänker tillSitter och väntar på att äldsta dottern ska duscha klart så jag kan stoppa dom i säng. Hon är inte snabb precis. Undrar hur tonårstiden blir? Hon är bara 7 år nu
AvensjukVill inte gå in!
Sitter kvar ute och lyssnar på fåglarna, dricker rosé och knaprar chips
När jag bodde hemma så kunde vi fylla ett badkar med halvvarmt vatten innan hela varmvattenberedaren var slut. Är väldigt glad över oändligt med varmvatten nuMen hur länge duschar era barn då om varmvattnet hinner ta slut @Mirre @FengurLaugar ?
Oj! Måste varit en väldigt liten beredare eller bara fruktansvärt ineffektivNär jag bodde hemma så kunde vi fylla ett badkar med halvvarmt vatten innan hela varmvattenberedaren var slut. Är väldigt glad över oändligt med varmvatten nu
Den var ganska omodern men vi hyrde så inte mycket att göra då.Oj! Måste varit en väldigt liten beredare eller bara fruktansvärt ineffektiv
Förstår det!
10 spänn känns ju lätt värt en 12 mils bilresaDet finns folk till allt. Jag har ett par hyllor ute på annons på Facebook men budgivning och en person bjuder 10 kronor över högsta budet och vill att jag levererar till Örebro. No way José! Det är för fasen över 12 mil t.o.r. och jag kör inte den sträckan för 10 spänn.
Visst är det frestande?10 spänn känns ju lätt värt en 12 mils bilresa
Och nu vill en person ha min adress och komma och hämta i morgon utan att ens ha gett ett bud.Visst är det frestande?
Hon höjde budet med en hundring men det är ändå inte intressant. Det tar mig två timmar att köra och jag vill ha betalt för den tiden plus kostnader för bilen. Så minst 400 kronor om jag ska frakta till Örebro. Det är lågt räknat.
Det är ju inte så att hyllorna är svårsålda. Buden har haglat sedan jag satte in annonsen för någon timme sedan. Det är klart bättre för mig om någon kommer och hämtar dem själv.