Vad gör ni själva på jobbet då?

Alltså ååååh!! Jag skrattar så jag gråter för de är så hemskt ful-rolig-söta när de är klippta! Man kan inte annat än älska dem!! Typ som nyklippta alpackor! Helt underbart!

ecLq2HA.jpg

Förlåt jätteOT, men HAHAHAAH!

Jag gör iaf detta istället för att jobba. Jag skickar in denna bilden istället för min hemtenta tror jag:

20130202-113930.jpg

Åhåhåå jag pinkar snart på mig!!

Alltså ååååh!! Jag skrattar så jag gråter för de är så hemskt ful-rolig-söta när de är klippta! Man kan inte annat än älska dem!! Typ som nyklippta alpackor! Helt underbart!

ecLq2HA.jpg

Förlåt jätteOT, men HAHAHAAH!

Jag gör iaf detta istället för att jobba. Jag skickar in denna bilden istället för min hemtenta tror jag:

20130202-113930.jpg

Åhåhåå jag pinkar snart på mig!!

:rofl::rofl::rofl:

Märta ser ut som på den sista bilden... Hon har polisongerna kvar för vi fick aldrig något bra läge att ta dem. Hur ful som helst :angel:

Ulliga gulliga oxfords :love:

Alpackor ska jag få lära mig klippa i sommar. Tycker dock det verkar otrevligt eftersom man spänner fast dem på ett bord helt utfläkta :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 944
Mat Hej!Jag tänkte bjuda på fika på jobbet nästa vecka. Finns det något som imponerat lite i alla fall som en som inte är super haj på att...
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 959
Senast: Squie
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama