Har hittat fyra klänningar att välja på. Ingen lika bra som den jag visat i tråden men tillräckligt bra för att jag ska slippa leta efter en ny Mamma kommer på besök på söndag så hon får vara med och tycka till om dessa fyra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej dom har alldeles för låga värden av D-vitaminer för att det ska hjälpa! Finns att beställa billigt på nätet, mycket billigare än det som finns att köpa på Apotek och Hälsokostaffärer.
Jag behöver både bra fotograf och Photoshop för att lyckas på bild
Viktmässigt kan jag fortfarande rida B-ponny, men det ser rätt lattjo ut. C-ponny har jag ridit utan bekymmer och även D-ponny, fördelen med att va lång på ponny är att man kommer åt med benen bättre, så ponnyn inte kommer undan arbete, mohahaha.
Har ångest, idag triggat av mitt dåliga självförtroende och min vikt/utseendet. Och jag hanterar ångesten genom att äta Moment 22...
HAHA jag skulle precis skriva att jag nu ska äta en JÄTTESEN middag!Har gjort en jättegod grönsakssoppa Så var det ju det där med att sluta äta sen då.....
Är trött och katterna är sura (de gillar inte att åka bil...) så jag ska nog ta och gå och lägga mig snart.
Har ångest, idag triggat av mitt dåliga självförtroende och min vikt/utseendet. Och jag hanterar ångesten genom att äta Moment 22...
Stor kramMobbing och ångest. Vidriga saker. Undrar om alla mina plågoandar förstår hur illa de har förstört mig och mitt liv?
Haha! Hennes kropp är lite väl orealistiskt för mig så det funkar inte så braVisualisera Nicole Kidman!
Ok erkänner att det är en kass viktminskningsmetod i längden...
Jag är också trött - en förmiddags intensivstädande tar på krafterna.
Sitter med en liten whisky nu, har bestämt mig för att ta ledigt från omvärlden imorgon.
Haha! Hennes kropp är lite väl orealistiskt för mig så det funkar inte så bra