Inser att jag får gå igenom min garderob ikväll. Ska iväg och köpa lite julklappar imorgon så kan annars kolla i några butiker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid buxbom!Buxbom eller lingonris?
Kollar igenom bilderna från dagens plåtning. Min fotograf är ett geni, fattar inte hur han kan få mig att se snygg ut på varenda bild. Om nån annan plåtar så ser jag kaozzz ut. Han är fan ett geni den mannen!
Nu ska jag dock springa ner till kvartershaket och käka middag (tapas, vin, fyfan vad göttigt)
Jag har redan kollat på julkalendernDags att laga mat och kolla julkalendern
Jag har redan kollat på julkalendern
Jo, det är väl jag själv fått förstått också att det är. Själv trivs jag bakom ratten på lastbilen, ångrar inte att jag valde det istället för lokförare, för det är väl mycket stillasittande som lokförare eller?Det är ballt med lok Jag jobbar i den sociala änden av yrket så att säga, med persontåg, med ombordpersonal och motorvagn(kör man lok är man ju själv i loket). Har oftast rast samtidigt som andra förare/tågvärdar. Vi är ett relativt litet gäng så alla känner varandra. Kör man godståg är det ju lite annorlunda, man är själv helt enkelt, utom vid avlösning och ev om man träffar personalen som lastar/lossar/(växlar, om man inte gör det själv), men det är inte säkert. Jag tänker mig att godståg är lite lika ditt jobb, fast kanske lite ensligare Trivs superbra med mitt jobb och hoppas att jag kan köra hela livet. När jag ska ut i -20 och skotta växlar är jag dock bra sugen på @Marita73 s jobb(för vid järnvägen vill jag alltid vara)
Typ 95% av tiden, resten är växling och promenaden till och från tåget.J
Jo, det är väl jag själv fått förstått också att det är. Själv trivs jag bakom ratten på lastbilen, ångrar inte att jag valde det istället för lokförare, för det är väl mycket stillasittande som lokförare eller?
Nä fy, det skulle jag aldrig klara av. Sitter förvisso mycket still i lastbilen, men då får jag ändå hoppa ut med jämna mellanrum och lasta/lossa.Typ 95% av tiden, resten är växling och promenaden till och från tåget.
Jag rider ponny och är nästan 180cm långIbland hatar jag att vara så himla kort. Värdelöst att behöva hämta en liten stege varenda gång vi öppnat en ny bal *mutter* Fast det har ju fördelar också. Jag kommer aldrig att växa ur ponny-åren