Men va fan?!Jag rider ponny och är nästan 180cm lång
Var det inte du som skrev en annan gång att vi var så lika i många anseendet och nu är du nästan lika lång som mig också, va i....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va fan?!Jag rider ponny och är nästan 180cm lång
Jo, det gjorde jagMen va fan?!
Var det inte du som skrev en annan gång att vi var så lika i många anseendet och nu är du nästan lika lång som mig också, va i....
Jag rider ponny och är nästan 180cm lång
Det här är ju nästan lite läskigt ju...Jo, det gjorde jag
Och bägge två jobbar inom mansdominerade branscherDet här är ju nästan lite läskigt ju...
Hahhahaha, just ja, jag hade nog tuppat av om du sagt att vi var lika gamla. xDOch bägge två jobbar inom mansdominerade branscher
Men du är några år äldre än mig
För du var 80-talist va?Hahhahaha, just ja, jag hade nog tuppat av om du sagt att vi var lika gamla. xD
Japp, eller delvis.För du var 80-talist va?
Vadå delvis?Japp, eller delvis.
Ja, var ju inte med på hela.Vadå delvis?
Då är vi två, sitter framför datorn me filt å fryser.Sitter under en filt i soffan och fryser. Gillar INTE vinter och kyla
Är så trött att jag mest vill skjuta skallen av mig. Varför kan det inte bli sommar för? Jag behöver verkligen hitta energi på något vis men vet inte hur... Försöker få mig att tro att det blir bättre bara dagarna blir lite ljusare, men vet inte om det egentligen är ett påhitt bara för att på något vis stå ut.
D- vitaminer, D-vitaminer, D-vitaminer...
Ska kolla upp det. Ska försöka få lite vettigare matvanor öht, för det har jag inte(!) nu... Petar i mig någon multivitamintablett som även innehåller d-vitamin men det kanske inte är tillräckligt.