Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom man tydligen kan få svar på kakrelaterade frågor i den här tråden:

Finns det någon annan typ av kakor som man kan baka med pepparkaksformar? Det är roligt med kakor som ser ut som saker men jag gillar inte pepparkakor...

Har drabbats av traditionella julrelaterade missmodet och grottar ner mig i självömkan.

Tur jag jobbar imorgon och inte hinner vara deprimerad på jobbet.

Nä nu jäklar har jag fastnat i soffan för länge. Måste göra nån nytta här hemma, ser ju ut som fan. I vanlig ordning :meh:

Saknar 2 fötter till julgranen.
Julgransslingan och ett par andra saker saknas med.
Har säkert lagt dem på ett "bra" ställe, men vilket

Ska åka in till stan en sväng och handla lite.
Satt upp ljusstakarna i fönstren och vilat en stund på soffan. Ringde men ingen svarade och ingen har ringt tillbaka ännu och jag går och väntar *suck*

Har ätit mat som var kall för att dottern bråkade i badet, och är fortfarande hungrig. Hade inte en full portion av maten. Bah! :meh: Vet inte vad mer jag ska fixa dock. Borde väl inte heller. Men är inte på speciellt bra humör efter en massa skrik från en övertrött A. Suck! Såna här gånger är en partner/sambo/whatever välkommet, så att man kan få lite avlastning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 236
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur