Jag råkade beställa en ny klänning i silke, men det var rea 50%.
mina var också på rea därför kändes de mer okej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade beställa en ny klänning i silke, men det var rea 50%.
Jag beställde en jacka i fredags, men bara därför kommer det väl bli en varm vinterJag råkade beställa en ny klänning i silke, men det var rea 50%.
Japp får göra det Älskar pussel, och älskar udda/roliga pepparkaksformar, så det hade ju vart roligt att ha en sån
nu måste jag ju räkna mina! Har köpt mig 5 nya idag på sidan jag skrev tidigareJag samlar på pepparkaksformar och har typ 125 stycken
nu måste jag ju räkna mina! Har köpt mig 5 nya idag på sidan jag skrev tidigare
67 st med dom nya fick jag det till. Har lite att jobba på innan jag kommer upp i din samlingJag skrev ner mina i ett Excel-dokument för ett par år sen. Noteringar kring storlek finns också med där. Då var de precis över 100 stycken men sen vann jag en auktion förra året med typ 20-30 formar (Från just formina kan jag meddela.)
67 st med dom nya fick jag det till. Har lite att jobba på innan jag kommer upp i din samling
Jag har nån häst, tåg, "Ahlgrens bilar bil" träd, några katter som är de mest "ojuliga" Och snart pusselbit och en enhörning att lägga till den delen av samlingenDet roligaste tycker jag är när formarna är o-juliga. Jag har t.ex. fladdermus, Storbritannien och känguru
Jag har nån häst, tåg, "Ahlgrens bilar bil" träd, några katter som är de mest "ojuliga" Och snart pusselbit och en enhörning att lägga till den delen av samlingen
Jag kan väl inte direkt skryta med en jättesamling av pepparkaksformar , men jag gillar min golden retriever-form och givetvis min krokodilform som jag fått av barn på jobb för nåt år sen. Alla ungar vet att jag älskar hajar och krokodiler Sambon har någon segelbåtsform och sen har vi några hästformar också förutom de klassiska
@LadyCovergirl: har du nån spindelform eller det finns inte?