Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnet levererat till sin farmor, ena ponnyn provriden, hästarna insläppta, andra ponnyn uteriden i mörker och blåst samt ljusslingan uppsatt på förrådet.
Nu ser jag på slalom och ska fixa matlåda till imorgon.

nu måste jag ju räkna mina! Har köpt mig 5 nya idag på sidan jag skrev tidigare :p

Jag skrev ner mina i ett Excel-dokument för ett par år sen. Noteringar kring storlek finns också med där. Då var de precis över 100 stycken men sen vann jag en auktion förra året med typ 20-30 formar :love: (Från just formina kan jag meddela.)

Jag skrev ner mina i ett Excel-dokument för ett par år sen. Noteringar kring storlek finns också med där. Då var de precis över 100 stycken men sen vann jag en auktion förra året med typ 20-30 formar :love: (Från just formina kan jag meddela.)
67 st med dom nya fick jag det till. Har lite att jobba på innan jag kommer upp i din samling ;)

Jag har nån häst, tåg, "Ahlgrens bilar bil" träd, några katter som är de mest "ojuliga" :p Och snart pusselbit och en enhörning att lägga till den delen av samlingen :p

Häst och tåg har jag också. Tror jag har båda i minst två storlekar vardera. Ahlgrens bilar-bil är jag tveksam om jag har. Träd har jag och typ fem olika katter :)

Jag kan väl inte direkt skryta med en jättesamling av pepparkaksformar :p, men jag gillar min golden retriever-form och givetvis min krokodilform som jag fått av barn på jobb för nåt år sen. Alla ungar vet att jag älskar hajar och krokodiler :) Sambon har någon segelbåtsform och sen har vi några hästformar också förutom de klassiska :)

@LadyCovergirl: har du nån spindelform eller det finns inte? :D

Jag kan väl inte direkt skryta med en jättesamling av pepparkaksformar :p, men jag gillar min golden retriever-form och givetvis min krokodilform som jag fått av barn på jobb för nåt år sen. Alla ungar vet att jag älskar hajar och krokodiler :) Sambon har någon segelbåtsform och sen har vi några hästformar också förutom de klassiska :)

@LadyCovergirl: har du nån spindelform eller det finns inte? :D

Jag har inte lagt in auktionsvinsten från förra året i mitt Excel-dokument men av de som finns med där finns ingen spindel. Många andra djur finns däremot, bl.a. lejon, giraff, Golden retriever och elefant :D (Och ja, både haj och krokodil finns med ;) )

Hmmm, ska rida ut hästen jag kanske ska köpa imorgon - i Skåne. Jag hoppas verkligen att det inte ska storma då :o
Tror jag lägger mig i ett bad och funderar lite på det ;)

Hostar, hostar och hostar lite till :meh: Nåväl, hunden är trött, läggan är städad och det är dags för soffmys och lyssna på när Gorm drar in.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 511
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 236
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025