Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok och just nu funderar jag på om jag ska köpa ett par platta skor :p
De är ju lite funky.... kanske .. kanske inte'?

325_46de34df4b-gram-shoes-478g-w-black-deboss-leather-fence-full.jpg

@tornblomma
Snygga men inte helt min stil, du klär dom säkert.

Vilken bedårande vovve du har:heart Vad heter hon/han (klarar bara inte av hen)? Passar som handsken i en champagnebar!

Nu skall jag ta kvällen så God Natt alla Bukisar!

Ligger i sängen och lyssnar på grannens tvättmaskin... Fattar inte hur svårt det ska vara att förstå att det ska vara tyst i huset nu när det t.o.m. sitter lappar på sopnedkasten om att de inte ska användas efter kl 22 eftersom ljudet stör grannar. (Jo, det är överdrivet) förra natten ylade deras hund halv 1 så att mina hundar blev skrämda och flög upp precis när vi höll på att somna. Inte direkt första gången heller. Gah!

Undrar om jag är unik eller om alla får feber när dom har ont ( inte lite ont, jag har haft rejäl smärta dom gångern )? Hur får man reda på hur andra reagerar på rejäl smärta? Fråga på FB?

Jag har också kommit på att jag glömt att boka någonstans att bo när jag anländer i Bangkok, (resten av veckan har universitetet ordnat). Nu vägrar typ internet samarbete ENBART med att ens googla saker relaterat till detta :meh:

Kan inte sova och upptäckte just att dom stooooooora blöta snöblaskorna som kom innan i kväll nu är massor med blötsnö ,undrade just varför det var så lugnt på vägen vi är ju inte drabbade av stormen.

Väntar på att klockan ska gå så jag kan ringa och försöka få tag i läkaren för att prata om mina mediciner.
Har inte sovit en gnutta i natt, tur jag sov lite i soffan igår kväll. Lär väl somna i soffan idag med, antar jag :meh:.

Jävla :rage: ångest!

Försöker vakna.
Var och hälsade på Hundflickans familj igår. Lillmatten hade fått cellgifter och kräktes och hade feber men blev så ledsen när jag skulle ta Hundflickan med mig hem igen så hon fick stanna över natten. :cry:
Lite tomt utan henne men jag ska passa på att springa lite utan hund i koppel nu på morgonen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 529
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 241
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka