Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill också ha snö! Trist att bo i Stockholmsområdet, vi får aldrig nåt väder här. Jag gillar när vädret kaosar:D
Såg just på aftonbladet.se att väderkaoset i övriga landet var lite väl..dramatiskt ... Inser att man kanske inte ska be om för mycket kaos. Hur har det gått för er därute i vädret i natt?

Sambon kommer nog att bli ett par timmar sen till jobbet idag. (åker kollektivtrafik) Han är inte helt nöjd med läget.

Lillhund som vanligvis blir hysterisk av glädje varje gång hon ska gå ut var stendöv
i morse när sambon skulle gå ut med dem. Hon låg uppe på kudden bredvid min och vägrade ens öppna ögonen. Så jag vaknade 5.30 och fick säga till henne att gå upp.

Och nu kommer dottern med sin vinterjacka på och det visar sig att den plötsligt är typ 2 dm för kort *suck* var så säker på att den fortfarande passade men nu får vi köpa en ny snarast.
Önskar jag kunde dra täcket över huvudet och vakna i april!

Sitter på käkkirurgen och väntar på att operera bort en visdomstand :nailbiting:! Roligare kan man ju ha det , men haft så mycket problem med den så skönt att få bort den :rage:! Är mest rädd för bedövningen, tandsköterska som är rädd för det, lite dubbelmoral :cautious:

Blir ingen frozen yoghurt idag. Dumma GormStorm! :rage:

Tänker stanna under täcket och sura och titta på Steve (min idol! :D) som skäller på dumma människor tillsammans med hundarna tills jag måste ut med dem.

FAN.......TASTISKT....
Min näspiercing måste ha trillat ur i natt, och nu hittar jag den inte.... hade en "skruv" så nu fick jag sätta tillbaka ringen för att hålet inte ska växa igen.... undra om jag kan hitta den igen.

FAN.......TASTISKT....
Min näspiercing måste ha trillat ur i natt, och nu hittar jag den inte.... hade en "skruv" så nu fick jag sätta tillbaka ringen för att hålet inte ska växa igen.... undra om jag kan hitta den igen.
Underbart :/ Har hänt mig många gånger. Numera har jag gett upp och har låtit det växa igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 529
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 241
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka