Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast hellre Uppsala än Skåne, här blåser det inte lika illa (oftast). Jag avskyr blåst!
Det kan jag skriva under på! Inte för jag vet nått om Uppsala men alla andra ställen utom skåne känns lockande. Så fruktansvärt trött på den jävla blåsten som är jämt!

Jag lider. Har sån sjuk träningsvärk att jag stapplar fram. Kommer knappt ner på stolen, och kommer jag ner kommer jag inte upp :p Haha, självförvållat -men ajajjaj

Jag är trött!! Men bara 20 minuter kvar idag. Måste iofs till affären också eftersom all mjölk jag hade hemma gick åt till dotras pannkakor igår. Jag som längtar efter att få lägga mig på soffan och kramas med A...

Gör allt annat än tentapluggar..
Har bakat chokladbollar, pratat i telefon i en timma, sovit, gått ut med hunden, lekt med hunden, lyssnat på ljudbok.. Vart finns motivationen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 241
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka