Låter bra det, själv ska jag ta mig i kragen och dela åka och tanka bilen och sen åka och handla så jag har något att äta.Jodå jag är hemma nu så nu ska jag försöka släppa det och bli på bättre humör själv som jag var i morse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra det, själv ska jag ta mig i kragen och dela åka och tanka bilen och sen åka och handla så jag har något att äta.Jodå jag är hemma nu så nu ska jag försöka släppa det och bli på bättre humör själv som jag var i morse
Det borde vara rätt vanligt på ditt jobb
Det är riktigt bitig kyla ute nu! Någon plusgrad och en massa blötsnö som smälter = fuktigt och kallt. Brrr!
Fast hellre Uppsala än Skåne, här blåser det inte lika illa (oftast). Jag avskyr blåst!Jag saknar INTE höst/vinter i Uppsala!
Det kan jag skriva under på! Inte för jag vet nått om Uppsala men alla andra ställen utom skåne känns lockande. Så fruktansvärt trött på den jävla blåsten som är jämt!Fast hellre Uppsala än Skåne, här blåser det inte lika illa (oftast). Jag avskyr blåst!
Jag lider. Har sån sjuk träningsvärk att jag stapplar fram. Kommer knappt ner på stolen, och kommer jag ner kommer jag inte upp Haha, självförvållat -men ajajjaj
Det är ju egentligen inte skönt eller bra men jag älskar att ha träningsvärk!
Åh, jag ska köpa Rootfruit-chips idag tror jag!Vi sitter och pratar snask så jag börjar bli sugen på chipsen jag aldrig åt igår
Dom var goda! Fick i förra testagram lådan. Hade nog aldrig vågat köpa annarsÅh, jag ska köpa Rootfruit-chips idag tror jag!
Har testat dem tidigare och gillar dem bättre än vanliga chipsDom var goda! Fick i förra testagram lådan. Hade nog aldrig vågat köpa annars